Peste 500 de români vor să devină World Travel Hackers
Reading Time: 2 minuteKiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, oferă cel mai bun loc de muncă de vară: șansa de a călători ca World Travel Hackers timp de o lună întreagă, rezolvând provocări de călătorie, cu un buget de 10.000 de euro – iar cei aleși vor putea păstra tot ce au reușit să economisească.
Peste 500 de români au aplicat deja în Kiwi.com Flight Crew, primul pas pentru a deveni World Travel Hackers, de aproape 7 ori mai mulți față de anul trecut. Nu este o surpriză, deoarece conform unui sondaj efectuat de Stem/Mark în numele Kiwi.com arată că, dintre cele șase țări incluse, românii sunt cel mai dispuși să călătorească oriunde dacă li se acordă un buget de 10.000 de euro – 67%, față de media de 55%.
Vârsta medie a românilor care au aplicat este de 27 de ani, iar cel mai în vârstă potențial World Travel Hacker are 48 de ani. Și, deoarece acesta este un job pentru un influencer de călătorii, numărul mediu de urmăritori pe rețelele sociale ale românilor care au aplicat este de 6,7K pe Instagram și 14,4K pe TikTok.
Kiwi.com caută 12 perechi din toată lumea pentru a deveni World Travel Hackers: până acum au aplicat peste 7300 de persoane, din peste 130 de țări. Cei care doresc să se alăture pot aplica în continuare înregistrându-se pe Kiwi.com Flight Crew: https://www.kiwi.com/worldtravelhackers, până pe 19 iunie.
Apoi vor trebui să creeze trei postări pe rețelele lor de socializare prin care să explice de ce ar trebui să fie aleși ca World Travel Hackers anul acesta, să-și prezinte partenerul de călătorie și să împărtășească câteva sfaturi pentru a economisi în vacanță. Cu toate acestea, chiar și cei care nu vor fi selectați ca World Travel Hackers anul acesta, vor fi în continuare recompensați cu vouchere de până la 100 de euro.
Când vine vorba de profilurile solicitanților și de partenerii lor de călătorie preferați, aceștia sunt la fel de diverși ca țările pe care le vor vizita, așa cum subliniază Christophe Wechsler, directorul departamentului de conținut și creație la Kiwi.com: „Am văzut o varietate de solicitanți – de la mame, la culturiști, la politicieni aspiranți. Un solicitant din SUA vrea să călătorească cu mama sa, în timp ce un cuplu din Slovacia este gata să plece într-o altă călătorie, după ce s-au întors din luna de miere care a durat 14 luni.” Totuși, când vine vorba de români, potrivit aceluiași sondaj, 74% își numesc partenerul ca însoțitor de călătorie preferat.
Lista scurtă este deja în pregătire, iar Kiwi.com va anunța câte două perechi de World Travel Hacker pe zi, începând cu 20 iunie.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz