Peste 321 tone de castraveți comandate din magazinele Carrefour prin Bringo. Ce alte produse mai comandă românii?
Reading Time: 3 minuteCe-și comandă românii? De la pește la castraveți sau de la roșii și până la aripioare de pui, românii comandă din ce în ce mai multe produse prin intermediul serviciilor de delivery.
Explicația este simplă. Serviciile de curierat sunt o alternativă rapidă prin care îți poți umple frigiderul cu produse fresh atunci când ești în cursa contracronometru. Însă, când toate acestea sunt alese de un personal shopper care face cumpărăturile pentru tine exact așa cum ai face-o tu, îți rămâne și mai mult timp la dispoziție pentru lucrurile care contează cu adevărat.
Experiența de comandă Carrefour prin Bringo propune un model unic pe piața din România, în care fiecare sesiune de cumpărături este gestionată de un personal shopper, care alocă aceeași atenție listei de cumpărături, exact așa cum ar face-o clientul însuși. Prin aplicația Bringo, clienții au acces la cumpărături zilnice din magazinele Carrefour, în toate formatele sale, cu opțiuni de livrare standard, de 90 de minute, și rapidă în 30 de minute de la magazinele de proximitate Express.
Ce preferințe au românii când comandă de la magazinele Carrefour prin Bringo
Fie că e vorba de produse de necesitate zilnică sau pentru prepararea rapidă a mesei, până la cumpărăturile mai extinse ce țin de universul casei sau al familiei, garderobă sau timp liber, românii apelează la comenzile online. Și dincolo de conținutul comenzii, clienții au nevoi extrem de diferite. Iar asta o arată și bilanțul comenzilor, în care cea mai modestă sesiune de cumpărături conținea doar o pâine, la un cost de 2 lei, la polul opus aflându-se cea mai mare comandă, un coș de cumpărături cu o valoare depășește 4.500 lei.
În topul preferințelor românilor se află fructele și legumele proaspete, categorie în care au fost înregistrate canțități semnificative:
- Peste 321 tone de castraveți
- 250 tone banane
- 240 tone cartofi
- 175 tone de roșii
Clienții se pot baza pe Carrefour și Bringo pentru fructe și legume „nici prea verzi, dar nici prea coapte”, pentru „o sticlă de lapte, dar bio”, „o pâine proaspătă, abia scoasă din cuptor”, sau pentru „ouă proaspete, de proveniență locală, să nu fie crăpate”, așa cum arată cele peste 750.000 de mesaje trimise de clienți către personal shopperii lor în timpul sesiunilor de cumpărături.
Totodată, legăturile de pătrunjel, afinele, ardeii și ceapa verde au fost la mare căutare.
De la lansarea aplicației și până astăzi s-au remarcat și alte categorii, cum ar fi:
- Peste 1.700.000 de produse din categoria BIO,
- Peste 62.000 de comenzi au conținut cel puțin un produs din categoria înghețată,
- Peste 80.000 din produsele comandate au fost jucării,
- Peste 360.000 de produse din categoria brânzeturi,
- Peste 4.000.000 de produse alimentare autohtone, care includ mezeluri și carne produse local, pește, detergenți, bere românească și produse din zona Transilvaniei,
- Peste 1.200.000 de cofraje cu ouă.
Carrefour și Bringo, duo-ul ideal pentru cumpărături rapide și fresh
Parteneriatul dintre Carrefour și Bringo a început în 2017, cu misiunea comună a celor doi de a le oferi clienților cea mai bună experiență cu fiecare sesiune de shopping, opțiuni flexibile și mai mult timp pentru ei, lăsând cumpărăturile pe mâinile personal shopper-ilor.
Echipele de pickeri și livratori Bringo și Carrefour sunt mereu pregătiți să aleagă produsele chiar după instrucțiunile clientului care poate păstra legătura prin telefon sau prin intermediul chat-ului din aplicație, oferind indicații în timp real despre cum să fie alese produsele, ce poate fi înlocuit sau adăugat. Alese cu atenție, fructele și legumele de sezon, dar și produsele de nișă precum cele bio.
În România, cumpărăturile alimentare online au o pondere de aproximativ 1% din totalul comerţului de profil. E-commerce-ul, prin potențialul său, continuă să își crească rata de penetrare. Pe canalele Carrefour online, predomină fie cumpărăturile săptămânale, în cazul Bringo, pentru cumpărăturile food și conexe, fie cumpărăturile ocazionale din carrefour.ro legate de universul mai amplu al casei sau vestimentație.
Carrefour România este prezent în platforma Bringo cu peste 150 de magazine tip multiformat, replicând portofoliul de produse al rețelei din mediul fizic: 43 de hipermarketuri, 71 de magazine Market (supermarketuri), 25 de magazine Express, cât și 17 magazine Supeco din țară.
Cei doi parteneri plănuiesc extinderea serviciului în toate orașele mari din România, după un început de an marcat de introducerea opțiunii de livrare rapidă, susținută de formatele de magazine medii și mici, în 15 noi orașe: Bacău, Craiova, Arad, Ploiești, Galați, Brăila, Botoșani, Piatra Neamț, Oradea, Pitești, Sibiu, Târgu Mureș, Baia Mare, Buzău și Râmnicu Vâlcea.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz