Peste 30% din produsele disponibile pe sezamo.ro provin de la producători locali
Reading Time: 2 minuteSupermarketul online sezamo, care își lansează serviciile în aprilie, a dat startul colaborării cu producători locali din toată țara, iar peste 30% dintre parteneriatele încheiate până în prezent sunt cu aceștia. Parteneriatele au fost făcute cu producători de fructe și legume proaspete, mezeluri, lactate, panificație și produse apicole.
sezamo invită producătorii locali să i se alăture în misiunea de a aduce mai aproape de consumatori gustul autentic românesc al fructelor și legumelor, dar și acela de a promova produsele făcute în România.
„Ne dorim să aducem delicioasele produse românești mai aproape de consumatori, de aceea invităm producătorii locali să ni se alăture. Suntem interesați de produse sănătoase, cultivate natural și crescute cu grijă, de la fructe și legume, până la produse de origine animală. Căutăm parteneri care ne împărtășesc valorile, precum grija pentru client și pentru mediul înconjurător, și pot oferi produse de o înaltă calitate.”
Michael Kaiser, CCO sezamo România
Supermarketul online va ajuta fermierii și artizanii locali să se dezvolte continuu, în același timp oferind consumatorilor siguranța că produsele pe care le cumpără sunt proaspete și delicioase. sezamo recunoaște importanța de a face tot ce este posibil pentru a proteja micii fermieri și artizani, iar colaborarea cu aceștia este puternic aliniată cu valorile companiei și cu obiectivul său, de a contribui la o Europă mai sănătoasă și mai fericită.
„Misiunea sezamo este aceea de a ajuta românii să mănânce bine, să trăiască bine și să beneficieze de cele mai proaspete și sănătoase produse atunci când fac cumpărături. Eu, la rândul meu, m-am îndrăgostit de gustul autentic al produselor locale și am vrut să fiu printre cei care le va duce povestea mai departe. Alături de partenerii noștri, sezamo tinde să fie mai mult decât un supermarket online; sezamo va deveni un stil de viață.”
Tomáš Chadzivasilis, CEO sezamo România.
În supermarketul online sunt disponibile peste 8.000 de produse provenite de la producători locali, produse internaționale de tip supermarket și alimente de la artizani autohtoni, toate într-un singur loc. Mai mult decât atât, există o gamă largă de produse BIO și ecologice, printre care se află și brandurile recunoscute la nivel european Alnatura și Alce Nero. Clienții vor putea, de asemenea, să aplice filtre de căutare în funcție de nevoile alimentare (produse fără gluten, fără zahăr, vegane etc.).
Produsele vor fi livrate în termen de două ore cu o fereastră de livrare de 60 de minute sau cu livrare programată în ziua și la ora dorită de client din depozitul sezamo aflat în nordul Bucureștiului.
sezamo
sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România, Italia și Spania în 2022, sub brandul sezamo pentru toate cele trei ţări.
Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă uriașă de produse de calitate (8 000 SKU+), sezamo oferă o fereastră de livrare de 60 minute, cu livrare în două ore de la plasarea comenzii.
Fiind o companie de tehnologie, sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 300 de milioane EUR în 2020.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz