Companii

Peste 2,7 mil. hl de băuturi livrate prin Stockday, platforma de comerț online B2B deținută de HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România

Reading Time: 3 minute

La doi ani de la intrarea companiei Coca-Cola HBC România în acționariatul platformei de comerț online B2B, dezvoltate de HEINEKEN România, Stockday anunță peste 740.000 de comenzi și peste 2,7 milioane de hectolitri de băuturi livrate cu succes.

Platforma Stockday se adresează clienților din HoReCa și din retailul tradițional și, în prezent, asigură distribuția tuturor produselor din portofoliile HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în București și alte 10 județe, cu o creștere în volum de 53% și a numărului de clienți deserviți de 9% comparativ cu 2021.

În 2021, Coca-Cola HBC România a intrat în acționariatul platformei de comerț online B2B, prin achiziționarea de la HEINEKEN România a unui pachet de acțiuni, reprezentând jumătate din capitalul social al societății Stockday.

”Parteneriatul încheiat acum doi ani a consolidat poziția platformei Stockday pe piața de FMCG din România. Cele două portofolii puternice și complementare, pe care clienții noștri le au la dispoziție pe o platformă unică, reprezintă un avantaj considerabil pentru aceștia într-o perioadă în care eficientizarea resurselor de timp și rapiditatea livrării sunt elemente cheie în succesul unei afaceri.”

Virunga Deciu, General Manager, Stockday

Pornind de la noua realitate a pieței și tendințele de digitalizare, parteneriatul a fost lansat cu scopul de a eficientiza și îmbunătăți activitatea de distribuție a produselor către clienții din retailul tradițional și HoReCa.

Disponibilă 24/7, platforma online le oferă clienților acces direct la peste 60 de mărci de bere, cidru, băuturi răcoritoare carbonatate, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și premium spirits, la campanii și promoții, precum și eficientizarea proceselor end-to-end derulate de clienți.

”Stockday reprezintă un pilon important pentru viziunea noastră de a fi partenerul de băuturi 24/7 al clienților noștri. Parteneriatul încheiat în urmă cu doi ani are o contribuție semnificativă la consolidarea acestei viziuni prin valoarea adăugată oferită clienților noștri, care au oportunitatea de a beneficia de toate avantajele acestui instrument digital, în special în ceea ce privește evaluarea și îmbunătățirea performanțelor proprii.”

Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România

Stockday vine în întâmpinarea clienților din HoReCa și retailul tradițional cu oferte personalizate. Totodată, clienții au vizibilitate asupra stocurilor disponibile, care sunt actualizate în timp real, și beneficiază de livrări complete, realizate la timp. Mai mult decât atât, este un instrument care îi ajută să monitorizeze cu ușurință situația comenzilor, plăților și facturilor lor.

”Pentru noi, HEINEKEN România, unul dintre principiile care ne ghidează activitatea este menținerea clienților și a consumatorilor în centrul businessului nostru. În permanență, căutăm modalități noi pentru a oferi produse și servicii inovatoare, de cea mai bună calitate. Astfel, încă de acum 6 ani, inspirați de tendința de digitalizare și creșterea comerțului electronic, am creat un instrument unic în industria locală de FMCG – platforma Stockday, pe dezvoltarea căreia mizăm în continuare.”

Dan Robinson, Managing Director, HEINEKEN România

Planurile de dezvoltare ale platformei Stockday implică includerea de noi funcționalități, cu obiectivul ca, pe termen lung, Stockday să devină un ”one stop shop”, prin extinderea portofoliului cu produse de la mai multe companii.

Dezvoltată în 2017 de către HEINEKEN România, platforma Stockday reprezintă un nou tip de route-to-market, online, care răspunde tendinței ascendente de digitalizare. Prin intermediul platformei, clienții au acces direct la produsele din portofoliile celor 2 producători și pot beneficia de diferite campanii și promoții. Platforma este un instrument disponibil 24/7, care are drept beneficiu principal eficientizarea proceselor end-to-end derulate de client: efectuarea comenzilor, vizualizarea stocurilor disponibile, acces la campanii și promoții speciale, efectuarea de plăți online, vizualizarea statusului comenzilor.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PayU organizează un eveniment cu cifre si detalii în timp real de Black Friday 2024

PayU GPO România, liderul plăților online, va organiza și anul acesta, pe 8 Noiembrie, un eveniment live maraton, dedicat evoluției…

16 minute ago

Proiectul românesc VR ce redă încrederea în umanitate, selectat la Geneva Digital Market 2024

Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…

2 ore ago

DIGI s-a lansat și în Portugalia cu prețuri foarte mici. Se pregătește lansarea din Belgia

Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…

2 ore ago

KUBIS anunță consolidarea echipei prin numirea lui Andrei Nica, Executive Creative Director, și a Biancăi Naumovici, Client Service Director

Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…

2 ore ago

Irina Ricciardi, consultant de imagine: „Au început să rezoneze cu mesajul meu antreprenorii care conștientizează importanța imaginii lor personale pentru business-ul lor”

La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…

3 ore ago

Efectul Black Friday: „Anul trecut, stocul pregătit pentru produsul-vedetă s-a epuizat în 5 minute”

După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…

5 ore ago