Peste 200 de proiecte DAAS dezvoltate în 2020
Reading Time: 2 minuteDAAS International Group a continuat dezvoltarea departamentului Concept, Design & Arhitectură. Expertiza DAAS în industria de refrigerare comercială, industrială și HORECA ajută clienții oferindu-le soluții pe toate palierele, inclusiv în zona creativă pentru a fi cât mai aproape de consumatori.
Departamentul DAAS Concept, Design & Arhitectură îmbină insight-urile, imaginația și expertiza și crează experiențe relevante pentru consumatori și pentru retailerii deschiși la schimbare și care își doresc să țină pasul cu cerințele clienților. DAAS a ajuns să aibă peste 200 proiecte de concept, design & arhitectură doar în 2020, un an care se aștepta să nu aducă foarte multe proiecte din cauza pandemiei.
“Cu fiecare proiect dus la capăt, bifăm un nou succes în portofoliu, în care arhitecții, designerii de interior și inginerii specializați în HoReCa și Retail își aduc împreună viziunile pentru a contura un produs final eficient, modern și cu un potențial important de a deveni o referință în industrie” a declarat Adrian Craioveanu, director EMEA departamentul Concept, Design & Arhitectură.
Departamentul Concept Design & Architecture are misiunea de a îmbina două componente extrem de importante: creativitatea, care se traduce prin inovația din spatele „marii idei” și eficiența produsului final, care se vede în utilitatea pe care o oferă consumatorilor finali.
La DAAS, drumul de la concept la realitate al unui proiect trece prin câțiva pași esențiali, fiecare la fel de important în cadrul procesului. Prima componentă este analiza nevoilor și dorințelor clientului, urmată de analiza în detaliu a locației în care se va implementa proiectul. Urmează apoi etapa în care ideile se conturează și care se transformă în concept.
Dezvoltarea în sine a proiectului este următorul pas, începând prin a crea un design 2D, care se completează apoi cu schema decorativă 3D. Ultima fază a proiectării este momentul în care se ajunge la o decizie finală pentru cea mai bună soluție de design, atât din punct de vedere tehnic, cât și estetic, satisfăcând nevoile și dorințele inițiale ale clientului.
“Din punctul nostru de vedere, design-ul 3D face diferența și transformă o poveste într-un scenariu ludic pentru a crea un spațiu care se evidențiază prin propria identitate: inovatoare și, pentru mulți, surprinzătoare.” a mai menționat Adrian Craioveanu, director departamentul Concept, Design & Arhitectură.
Design-ul revoluționar, personalizarea, întreținerea eficientă și crearea unei game extinse sunt principalele aspecte luate în considerare pentru fiecare proiect. De la design-ul pereților, la cum echipamentele frigorifice reflectă chiar design-ul inedit al modelelor și evidențiază principalele caracteristici ale acestora: iluminarea LED și sistemul IoT.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz