Peste 16.000 de clienţi au aplicat online pentru credite BT în decurs de zece zile
Reading Time: < 1 minutPeste 16.000 de clienţi au aplicat la Banca Transilvania pentru credite, în decurs de zece zile, pentru planuri personale sau pentru a-şi cumpăra locuinţă, anunță BT, într-un comunicat de presă.
BT a derulat în perioada 2 – 12 iunie a.c. o campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly.
“Am venit cu reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii BT şi, chiar şi în această perioadă, creditele au avut căutarea cea mai mare. Solicitările pentru împrumuturile pentru locuinţe arată că oamenii au în continuare planuri, vise pe care – deşi uneori sunt nevoiţi să le amâne puţin -, îţi doresc să le ducă la bun sfârşit. Este rolul nostru, fiind cea mai mare bancă de retail, să dăm tonul în piaţă în noul context şi ne bucurăm să vedem că românii au în continuare planuri şi noi le putem susţine”, a declarat Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Cele mai dorite produse au fost: creditul de nevoi personale Practic BT; Pachetul cardul de cumpărături STAR Forte şi creditul Practic BT; Creditul imobiliar/ipotecar în lei pentru achiziţie sau refinanţare a unui împrumut de la altă bancă; cardul de cumpărături STAR Forte şi descoperitul de cont curent (overdraft).
Campaniile de shopping bancar online au fost lansate în România de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii pentru actualii şi viitorii clienți ai băncii. Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lungă zi, Fii golgheter cu STAR, O dată la patru ani şi Good Vibes Only sunt conceptele inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz