Peste 1,5 milioane de vizitatori unici pentru #Refinantare BCR
Reading Time: 2 minute<p> <strong>Biz si Blogal Initiative au prezentat, vineri, 15 iulie, la Hotel Howard Johnson din Bucuresti, rezultatele si strategiile campaniei in social media #Refinantare BCR.</strong></p> <p> </p> <p> Campania s-a desfasurat in perioada 6 iunie- 5 iulie iar produsul promovat a fost creditul de refinantare de la BCR. In acest interval de timp, hashtag-ul campaniei, #Refinantare, a avut 3.090 mentionari in social media romaneasca, potrivit Zelist Monitor. Dintre acestea, 97% din totalul mentionarilor s-au inregistrat pe Twitter. 81% dintre cei care au vorbit despre #Refinantare in perioada campaniei de studiu sunt barbati, iar 96% dintre cei care au mentionat hashtag-ul #Refinantare sunt persoane cu varsta cuprinsa intre 19 si 39 de ani.</p> <p> </p> <p> Twitter-ul a fost cel mai eficient canal social media pentru hashtag-ul #Refinantare, inregistrand un viewership de 1.076.000 impresii, respectiv 92% din viewership-ul total al campaniei.</p> <p> </p> <p> In perioada 6 iunie – 5 iulie 2011, combinatia termenilor “BCR Refinantare” a fost mentionata in social media romaneasca de 483 de ori pe bloguri, Twitter, presa online si Facebook. </p> <p> </p> <p> “<em>Rezultatele campaniei au fost peste asteptari. In perioada campaniei vizibilitatea BCR pe bloguri a crescut cu 150%”</em>, a subliniat Daniel Pana, director de marketing la BCR.</p> <p> </p> <p> Per total, reach-ul estimat pentru toate aparitiile “BCR Refinantare” din blogosfera este de 1.540.000 de vizitatori unici si 2.600.000 de impresii. Widget-ul campaniei a fost prezent pe 153 de bloguri si site-uri, care au avut un total de 2.093.117 afisari.</p> <p> </p> <p> La finalul campaniei, au fost premiati 11 bloggeri. Locul intai, ocupat de Laurentiu Horubet, a fost recompensat cu 1500 de euro, cei doi ocupanti ai locului doi au primit cate un iPad si cei aflati pe locul al treilea au castigat cate un telefon mobil HTC.</p> <p> </p> <p> “<em>Am fost impresionati de creativitatea si entuziasmul de care au dat dovada cei implicati in campania #Refinantare BCR. Cu aceasta campanie BCR conduce detasat la capitolul vizibilitate si prezenta in social media din Roamnia. Mai mult, este prima banca pentru care s-a scris un imn al refinantarii</em>”, declara Marta Usurelu, redactor-sef Biz.</p> <p> </p> <p> Cristi China-Birta, bloggerul oficial al campaniei #Refinantare, companiei BCR, pentru curajul de a se implica in aceasta campanie.</p> <p> </p> <p> Criteriile dupa care s-a facut punctarea participantilor au fost atat cantitative (numar de postari, de comentarii la postarile de pe blog, de mentionari pe Twitter, postari pe Facebook etc.), dar si de ordin calitativ, urmarindu-se creativitatea bloggerilor si spiritul lor antreprenorial.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz