În cadrul programului eMAG Talent Internship, 1.035 de studenți și absolvenți din București, Iași și Craiova au aplicat pentru cele 25 de poziții deschise în echipele Software Development, Web&Mobile Platform, Targeting Search&Listing Platform, Commercial Platform, Marketplace Platform, Finance, Marketing, International Development și Legal. Concurența a fost de 41 de candidați pe loc în cele trei orașe, Bucureștiul numărând cele mai multe înscrieri. Aici, pentru cele 23 de poziții deschise au aplicat 849 de studenți și absolvenți.
Departamentul Software Development a atras cei mai mulți candidați, respectiv 491. Cea mai mare competiție a fost pentru rolul deschis în echipa International Development, poziție pentru care s-au înscris 100 de candidați.
Cei mai mulți dintre candidați provin de la Academia de Studii Economice, Universitatea Politehnică, Universitatea din Bucureşti şi Școala Națională de Studii Politice și Administrative.
„Prin intermediul internship-ului, dorim să descoperim oameni cu potențial, creativi și care își doresc să învețe. De aceea, un pas din procesul de aplicare a constat într-un mini interviu mai neobișnuit. I-am provocat pe candidați să ne spună care sunt cele 3 lucruri care nu i-ar lăsa să doarmă dacă ar fi CEO-ul nostru, ce ar face cu o bufniță pe care au primit-o cadou, fără să o vândă sau să o ofere altcuiva, și pe ce planetă ar alege să trăiască și de ce. Pe parcursul celor 2 luni, internii vor avea mentori care să îi ghideze și să îi ajute în proiectele care le vor fi desemnate, vor fi implicați în proiecte reale cu impact în business și vor avea ocazia să participe la training-uri susținute de colegii din companie”, declară Cristina Șolea, manager de recrutare, eMAG.
Acest program de intenship este unul plătit și se află la cea de a patra ediție. Desfășurarea propriu-zisă va avea loc în perioada iulie – august, iar, la final, cei mai performanți dintre participanți vor putea fi angajați în cadrul eMAG.
.
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…
Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…