Peste 100 de înscrieri în campania ”Fabricat în România”. Selecția continuă
Reading Time: 2 minuteLa doar o săptămână de la lansare, campania 5 to go ”Fabricat în România” a adunat peste 100 de înscrieri ale unor produse românești care se pot asocia cu cafeaua, pentru a fi listate în lanțul de cafenele, și a fost selectat primul produs care a devenit deja parte din meniul 5 to go – Cascara Lemonade, o limonadă acidulată, băutură artizanală fără conservați și fără arome adăugate, marca Kofi Ti, primul atelier de cold brew din România.
Procesul de selecție e în derulare.
”Vom continua procesul de selecție, vor urma și alte produse ”fabricate în România” pe care le veți regăsi cât de curând în cafenelele noastre. Pe cele pe care nu le putem lista în locații, le vom include ulterior într-o broșură ce va fi distribuită gratuit în rețeaua noastră, pentru a ajuta la promovarea lor”, a declarat Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.
5 to go a redeschis o mare parte dintre cafenele pe 5 mai, în regim de ”to go” și ”drive”, ajungând acum la o medie de 10.000 de clienți pe zi și aproximativ 45% din nivelul de venituri înregistrat înainte de pandemie.
”Ne apropiem de un procent de 50% din normal, cu o creștere a mediei de bon. Sunt vești care nu pot decât să ne bucure și să ne aducă din ce în ce mai aproape de realitatea pe care ne-o dorim cu toții. De pe 5 mai încoace am și deschis 7 noi locații dintre cele care erau în amenajare în timpul crizei, așa că avem toate premisele să continuăm să ne dezvoltăm și să fim optimiști”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.
În acest moment, 140 de cafenele 5 to go din București și din țară sunt deschise din totalul de peste 160. Restul urmează să fie funcționale la o dată ulterioară, în funcție de noi măsuri și decizii impuse de autorități.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz