Marketing

Peste 100 de destinații Air France KLM, reduse cu până la 40%

Reading Time: 2 minute

408 euro spre Delhi și 439 euro spre Beijing și Shanghai. Sunt trei dintre ofertele anunțate de AIR FRANCE și KLM în cadrul campaniei promoționale de toamnă, ce vine cu reduceri la biletele de avion de până la 40%.

Pasagerii AIR FRANCE KLM pot alege dintr-o listă extinsă de destinații din aproape toată lumea, cu peste 100 de destinații intercontinentale dar și destinații europene. Campania promoțională este valabilă până pe 10 septembrie, cu prețuri speciale pentru destinații din America de Nord, America de Sud, Asia, Africa, dar și din zona Caraibelor și a Oceanului Indian.

Prețurile biletelor pentru Beijing și Shanghai pornesc de la 439 euro, către Mumbai de la 479 euro, către Bangkok de la 539 euro, iar către Hong Kong de la 569, zboruri dus-întors.

Biletele spre Singapore pornesc de la 529 euro de persoană, dus-întors.

Africa se află în ofertă cu bilete de avion începând de la 489 euro pentru Johannesburg, 579 euro pentru Nairobi, Cape Town de la 669 euro, iar prețurile pentru Zanzibar pornesc de la 699 euro, zbor dus-întors.

Pasionații de călătorii care vor să ajungă în Brazilia, au la dispoziție bilete începând de la 499 euro de persoană, dus-întors, în Sao Paulo și Rio de Janeiro, incluzând o reducere de  -30% față de prețul normal al biletului.

De asemenea, pasagerii AIR FRANCE pot profita de ofertele către Punta Cana de la 619 euro, Martinique și Saint Martin de la 659 euro, Pointe-à-Pitre de la 719 euro, zboruri dus-întors.

Destinațiile nord-americane așteaptă să fie explorate cu prețuri de la 485 euro pentru Miami, 529 euro pentru New York, 619 euro la Boston, 609 euro la Detroit, 639 euro la Los Angeles si multe alte orase.

Rezervarea biletelor la aceste prețuri este posibila până pe 10 septembrie 2018, iar perioada de călătorie pentru toate destinațiile este până pe data de 30 iunie 2019.

Tarifele expuse sunt pentru zboruri dus-întors, cu toate taxele incluse.

Acestea sunt diponibile pe www.airfrance.ro și www.klm.ro, cât și la agentiile de voiaj și tour operatorii autorizați. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

3 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

4 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

4 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

4 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

6 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

8 ore ago