Bookzone a atins un nou record de vânzări și a adus literatura mai aproape de publicul din România. Cu reduceri de minimum 50% și o abordare interactivă, platforma a reușit să înregistreze peste 225.000 de cărți comandate în doar patru zile, dintre care mai mult de 100.000 doar în prima zi. Campania a atras un interes mare, coșul mediu de cumpărături dublându-se comparativ cu perioadele obișnuite, ceea ce demonstrează că ofertele au corespuns așteptărilor clienților.
„Rezultatele de Black Friday au depășit așteptările noastre, arătând că interesul românilor pentru lectură este în creștere. Fie că este vorba de ficțiune, dezvoltare personală sau inspirație, vedem o dorință tot mai mare de a investi în cărți care aduc valoare reală. Campania ne-a permis o interacțiune valoroasă cu publicul nostru, iar feedbackul primit ne motivează să continuăm cu inițiative inovatoare, care să ofere cititorilor o experiență deosebită la fiecare achiziție”, a declarat Florin Enceanu, director general Bookzone.
Pe lângă reducerile semnificative, Bookzone a introdus o componentă interactivă unică, prin care cititorii au putut alege prețul unor titluri populare, printre care Învățături de la Muntele Athos de Părintele Pimen, Jurnalul unui CEO de Steven Bartlett, Cât timp înfloresc lămâii de Zoulfa Kaloufa și Profesoara de Freida McFadden. Această inițiativă a captat atenția publicului, generând un număr record de vizitatori pe site și aducând mii de interacțiuni pe rețelele sociale și la radio. Cititorii au ales prețuri cuprinse între 9,9 și 15 lei pentru aceste cărți, atrăgând un număr record de vizitatori pe site.
La momentul de vârf, pe site-ul Bookzone se aflau simultan peste 30.000 de utilizatori, suficient pentru a umple un stadion, reflectând succesul unei campanii care a reușit să facă din cărți un subiect de interes major.
Cărțile de dezvoltare personală s-au aflat pe primul loc în topul preferințelor de Black Friday, urmate de ficțiune, romance, cărți pentru copii și thriller. Interesul de Black Friday a stimulat achiziții medii de șapte cărți per comandă, un comportament care sugerează că românii se pregătesc pentru serile lungi de iarnă cu titluri captivante. În plus, campania a generat un ecou pozitiv în rândul comunității de cititori, fiind distribuită intens pe rețelele sociale și apreciată prin mesaje directe de la clienți.
WE AS WEB, companie de dezvoltare software, estimează o cifră de afaceri de 32 milioane de Euro și un profit…
Într-o lume unde provocările sociale și de mediu devin tot mai complexe, sustenabilitatea este esențială pentru succesul oricărei afaceri moderne.…
Începe competiția E.ON Energy Challenge, dedicată studenților, ediția 2025. Sunt invitați să se înscrie în concurs studenții la nivel licență…
Banca Comercială Română (BCR) și Dedeman anunță un parteneriat prin care lansează creditul special BCR Dedeman, ce își propune să…
ING Bank România finanțează cu 5 milioane de lei compania Dendrio, parte a grupului Bittnet, pentru finanțarea capitalului de lucru…
Piața de Global Business Services (GBS) din România va continua să se extindă într-un ritm alert, cu o rată de…