În prima lună de la startul celei de-a doua ediții a Programului Liga Punctelor PENNY, peste 1.000 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara s-au înscris pe platformă. O parte dintre acestea au utilizat deja 1,55 milioane de puncte dintr-un total de 1,81 milioane de puncte donate de clienții PENNY. Pe platformă au fost plasate mai multe comenzi față de ediția precedentă, în aceeași perioadă, care au fost folosite pentru achiziționarea echipamentelor necesare antrenamentelor. Programul, desfășurat de PENNY România în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, continuă să atragă un interes semnificativ din partea comunității sportive.
„Suntem foarte încântați de entuziasmul cu care a fost primită a doua ediție a Ligii Punctelor PENNY. Până acum, peste 1.000 de cluburi sunt înscrise în platformă, iar clienții PENNY au donat deja 1,81 milioane de puncte pentru a le sprijini. Ne propunem să depășim aceste realizări, pentru ca un număr cât mai mare de copii să primească sprijin în drumul lor către succes. Aceasta este o dovadă clară a angajamentului de a susține fotbalul pentru juniori în România, atât din partea noastră, cât și din partea clienților. Îi încurajăm pe toți să se alăture acestui demers și să sprijine cluburile sportive din comunitățile lor,” a declarat Monica Coman, Marketing Team Leader – Advertising PENNY | REWE România.
Programul se desfășoară în perioada 11 septembrie – 5 noiembrie 2024. Doar bonurile de cumpărături obținute în această perioadă pot fi înscrise pe platformă. Punctele pot fi utilizate de către cluburi pentru a achiziționa echipamente sportive, în limita stocului disponibil.
Prin această inițiativă, PENNY România și Federația Română de Fotbal își propun să continue sprijinirea cluburilor sportive de fotbal pentru copii și tineri, oferindu-le resursele necesare pentru a se dezvolta și a crea viitoarea generație de fotbaliști.
Samsung România dă startul celei de-a patra ediții a competiției naționale „Solve for Tomorrow,” un program dedicat tinerilor liceeni care…
Brandul Acnemy, ce contribuie la menținerea încrederii în sine în rândul adolescenților și tinerilor oferind produse inovatoare pentru tratarea acneei,…
Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această…
DRUID AI, companie specializată în inteligență virtuală conversațională, a lansat Conductor, un nou standard în coordonarea Agenților AI, fiind capabil…
Studiul Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), realizat cu D&D Research, a măsurat printr-un chestionar elemente de satisfacție, atitudinale…
De doisprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează…