Stiri

Peste 1.000 de cluburi înscrise în programul Liga Punctelor PENNY – Ediția a doua

Reading Time: 2 minute

În prima lună de la startul celei de-a doua ediții a Programului Liga Punctelor PENNY, peste 1.000 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara s-au înscris pe platformă. O parte dintre acestea au utilizat deja 1,55 milioane de puncte dintr-un total de 1,81 milioane de puncte donate de clienții PENNY. Pe platformă au fost plasate mai multe comenzi față de ediția precedentă, în aceeași perioadă, care au fost folosite pentru achiziționarea echipamentelor necesare antrenamentelor. Programul, desfășurat de PENNY România în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, continuă să atragă un interes semnificativ din partea comunității sportive.

„Suntem foarte încântați de entuziasmul cu care a fost primită a doua ediție a Ligii Punctelor PENNY. Până acum, peste 1.000 de cluburi sunt înscrise în platformă, iar clienții PENNY au donat deja 1,81 milioane de puncte pentru a le sprijini. Ne propunem să depășim aceste realizări, pentru ca un număr cât mai mare de copii să primească sprijin în drumul lor către succes. Aceasta este o dovadă clară a angajamentului de a susține fotbalul pentru juniori în România, atât din partea noastră, cât și din partea clienților. Îi încurajăm pe toți să se alăture acestui demers și să sprijine cluburile sportive din comunitățile lor,” a declarat Monica Coman, Marketing Team Leader – Advertising PENNY | REWE România.

Cum funcționează programul Liga Punctelor PENNY:

  • Înscrierea cluburilor: Orice club sportiv de fotbal pentru copii, juniori și tineret din România se poate înscrie pe platforma digitală a programului, www.ligapunctelorpenny.ro
  • Cumpărăturile aduc puncte: Clienții care fac cumpărături în orice magazin PENNY primesc puncte în funcție de valoarea coșului de cumpărături (10 lei = 1 punct).
  • Redirecționarea punctelor: Clienții pot redirecționa punctele acumulate către clubul preferat înscris pe platformă, introducând sau scanând numărul bonului fiscal pe www.ligapunctelorpenny.ro
  • Achiziționarea echipamentelor: Cluburile acumulează punctele primite și pot achiziționa echipamente și accesorii sportive pentru antrenament din gama de produse disponibilă pe platformă.

Programul se desfășoară în perioada 11 septembrie – 5 noiembrie 2024. Doar bonurile de cumpărături obținute în această perioadă pot fi înscrise pe platformă. Punctele pot fi utilizate de către cluburi pentru a achiziționa echipamente sportive, în limita stocului disponibil.

Prin această inițiativă, PENNY România și Federația Română de Fotbal își propun să continue sprijinirea cluburilor sportive de fotbal pentru copii și tineri, oferindu-le resursele necesare pentru a se dezvolta și a crea viitoarea generație de fotbaliști.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Samsung România lansează a patra ediție a competiției naționale „Solve for Tomorrow” pentru tineri pasionați, cu idei inovatoare

Samsung România dă startul celei de-a patra ediții a competiției naționale „Solve for Tomorrow,” un program dedicat tinerilor liceeni care…

11 minute ago

Studiu: mai mult de jumătate din adolescenții și tinerii din România vor să își schimbe aspectul fizic din cauza social media

Brandul Acnemy, ce contribuie la menținerea încrederii în sine în rândul adolescenților și tinerilor oferind produse inovatoare pentru tratarea acneei,…

26 de minute ago

Minio câștigă 9 premii la Employer Branding Awards 2024 și un Bronze la Digital Communication Awards Berlin

Minio își confirmă statutul de cea mai premiată agenție cu expertiză în employer branding, câștigând încă 10 premii în această…

29 de minute ago

DRUID lansează o soluție de creare Agenți AI autonomi pentru companii

DRUID AI, companie specializată în inteligență virtuală conversațională, a lansat Conductor, un nou standard în coordonarea Agenților AI, fiind capabil…

35 de minute ago

Studiu UAPR: Tinerii profesioniști au așteptări ridicate în ceea ce privește diversitatea, egalitatea și incluziunea la locul de muncă

Studiul Uniunii Agențiilor de Publicitate din România (UAPR), realizat cu D&D Research, a măsurat printr-un chestionar elemente de satisfacție, atitudinale…

o oră ago

InfluenceMe 2024: Capacitatea influencerilor de a impacta indicatorii de brand scade în majoritatea cazurilor

De doisprezece ani, InfluenceMe powered by Starcom este primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează…

o oră ago