Perspectivele juriului Gerety 2023 din România anunțate pe măsură ce se apropie termenul final de înscriere în competiție
Reading Time: < 1 minutJuriile executive din întreaga lume se vor alătura celor mai importante titluri de presă la nivel mondial (AdAge, Campaign India, Creativebrief etc.) pentru a discuta despre cele mai bune lucrări înscrise la Premiile Gerety de anul acesta, pe măsură ce termenul limită final de 12 mai se apropie rapid.
Ajunse la cea de-a 5-a ediție, Premiile Gerety organizează sesiuni de jurizare în 10 orașe diferite, în fiecare an. Aproape o mie de femei lideri s-au alăturat juriului de la înființarea acestuia. Numai în acest an sunt 190 de jurați, din 40 de țări diferite. Un juriu complet feminin. O perspectivă puternică.
Cei interesați de informații despre sesiunile de jurizare desfășurate la Bogota, Chicago, Londra, Stockholm, București, Madrid, Dubai, Berlin, Mumbai și AU/NZ pot accesa acest link.
Panelul românesc este format din:
Simina Zidaru, Managing Director & Creative Director Tribal DDB
Ruxandra Papuc, ECD McCann Worldgorup București
Hortensia Năstase, VP Creative Services MullenLowe
Teodora Juravle, Head of Marketing Electrolux
El va fi moderat de Little Black Book.
Pe lângă discutarea shortlistului, panelul va dezvălui agenția și compania de producție românească a anului. Co-fondatorul Ongay spune: „Vrei să fii agenția sau compania de producție românească a anului și să te alături Gerety Hall of Fame? Încă mai este timp să introduceți un reel cu cea mai recentă lucrare a voastră pentru a fi judecată de juriul de la București”
Câștigătorii Gerety sunt incluși în multe clasamente naționale și globale, precum și în World Creative Ranking și oferă o opinie diversă și diferită pentru industrie. Este singurul premiu care poate dovedi clienților că campaniile tale rezonează cu cel mai puternic public din lume, cu o perspectivă unică.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz