Gama de suplimente alimentare Persedon mizează pe umor în campania Funfulness
Reading Time: 3 minutePersedon, brand de suplimente alimentare deținut de Grupul Zentiva prin compania Labormed, a lansat campania de Funfulness, valorificând umorul ca portal spre calm și reziliență, într-un context în care existența cotidiană devine tot mai complexă.
Dezvoltată de către agenția Biology, campania apreciază că, la români, umorul este parte din cultura poporului, un mod de a rezista în fața vicisitudinilor, a schimbării și a greutăților. Românul, indiferent de amplasarea lui socială, rezonează cu diverse tipuri de umor la si bine si la greu. Funfulness, powered by Persedon, are la bază premisele bine-cunoscutului mindfulness, la care s-a adăugat umor.
Cu această campanie, Persedon se adresează celor care lucrează în corporații, din dorința de a le reaminti faptul că umorul este un coagulant social, o armă eficientă în fața structurilor rigide, a regulilor care încorsetează, a stresului, a nopților albe, dar și un aliat de încredere atunci când e utilizat cu pricepere și eleganță în relațiile sociale.
Prin acest proiect, Persedon și-a propus să pună în lumina reflectoarelor două dintre barierele care apar în viețile noastre: stresul și insomnia, prin intermediul canalelor de comunicare deținute de brand (TikTok, Facebook, Instagram, YouTube), dar și prin intermediul unei campanii media.
„Am creat o altfel de campanie cu ingrediente naturale: pro educație și cu un intenționat caracter de entertainment, din dorința de a-i oferi publicului o experiență diferită, benefică și memorabilă. Plecând de la nivelul tot mai ridicat de stres și anxietate și capacitatea limitată de a gestiona eficient momentele dificile pe care le întâmpinăm frecvent, am ales să intrăm în contact cu publicul nostru prin intermediul mediului online, construind astfel o prezență inedită a brandului Persedon.
Obiectivul nostru a fost acela de a le oferi oamenilor diverse instrumentele utile pentru a-și recâștiga calmul și reziliența, printr-o gestionare mai eficientă a stresului, anxietății și insomniei, printre care amintim: informații utile și practice oferite de psihoterapeutul Matei Stănculescu, momente comice de stand-up comedy oferite de comedianul George Dumitru”, a declarat Daniel Petre, Head of Marketing CHC Zentiva România.
„Funfulness e mindfulness spontan și firesc, involuntar și neprogramat. E umorul la români, ca manifestare a înțelepciunii și rezilienței în fața provocărilor zilnice. O campanie marca Biology, care conține 8 perechi de episoade video tip Chill Pill – stand-up comedy cu George Dumitru și Chill Talk – dialoguri între Matei Stănculescu și George Dumitru, precum și o prezență extinsă în online. Umorul, educația și creativitatea pot într-adevăr schimba lumea!”, ne povestește Lorena Manolică, Fondator și Director General Biology.
„Gama de produse Persedon® cuprinde Persedon Zi și Persedon Noapte și face parte din portofoliul de suplimente alimentare al Labormed Pharma Trading, o companie Zentiva. Fiind unul dintre brandurile cu renume din piața de Calming & Sleeping, gama Persedon reprezintă una dintre soluțiile naturale prin care descoperi modul calm pe care îl activează ingredientele naturale pe care le conțin Persedon® Zi și Persedon® Noapte”, transmite Andra Croitoru, Jr. Brand Manager Persedon.
Labormed Pharma Trading este o companie a Grupului Zentiva, unul dintre cei mai importanți producători de medicamente generice din Europa. Grupul este prezent în peste 30 de țări și deține unități de producție la București, Praga și Ankleshwar și 2 centre de cercetare dezvoltare la Praga si Ankleshwar.
În acest moment, Grupul Zentiva deține 2 fabrici la București, fiind cel mai mare producător de medicamente din România și lider pe piața medicamentelor generice atât în volume, cât și în valoare. 1 din 10 medicamente vândute în farmacii este medicament Zentiva și unul din 4 medicamente administrate în spitalele din România este de asemenea medicament Zentiva*.
* Sursa datelor este IQVIA, sell-out (ieșiri din farmacii), MAT2023.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz