LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale din trimestrul III 2024, demonstrând o îmbunătățire a performanței comparativ cu prima jumătate a anului. Această evoluție confirmă robustețea modelului de afaceri LIH și capacitatea sa de a naviga prin provocările pieței, oferind încredere acționarilor în atingerea obiectivelor de creștere stabilite.
În trimestrul III, LIFE IS HARD a înregistrat un profit net de 733.205 RON, o creștere notabilă de 255.130 RON față de rezultatele de la finalul semestrului I. De asemenea, cifra de afaceri a crescut semnificativ, ajungând la 18,6 milioane RON, cu 6 milioane RON peste nivelul de la finalul primelor șase luni ale anului.
Cătălin Chiș, CEO LIFE IS HARD, a declarat: „Rezultatele din acest trimestru ne arată că strategia noastră de inovare și investiție în tehnologie dă roade.Creșterea performanței financiare comparativ cu prima jumătate a anului reflectă direcția solidă pe care ne-am angajat, iar parteneriatele și soluțiile integrate pe care le dezvoltăm ne poziționează pentru a valorifica noi oportunități. Vom continua să investim în platformele noastre și în tehnologii emergente pentru a consolida valoarea adăugată pe care o oferim pieței și acționarilor”.
Motorul principal al companiei, Divizia Tomorrow, a contribuit cu 62% la cifra de afaceri totală, înregistrând o creștere anuală de 14%. Platforma 24Broker, un lider consacrat în piața de brokeraj în asigurări, și-a consolidat poziția datorită inovării constante și calității serviciilor oferite. Studiul intern realizat de LIH arată un scor NPS ridicat, de 49% pentru 24Broker, iar 54% dintre utilizatori consideră platforma ca fiind cea mai performantă din România, aspecte susținute de caracteristici precum securitatea datelor (93%), gestionarea formularelor (91%) și suportul echipei de customer service (82%).
Life Is Hard a continuat să investească în dezvoltarea tehnologică și în consolidarea poziției sale pe piață, cu un total de 2,5 milioane RON alocate pentru platforma 24broker.ro, suitele de API-uri pentru asigurări și respectiv 24MGA. Suplimentar au fost alocate resurse pentru dezvoltarea a două produse noi, lansate recent la Transilvania Insurance Days: 24broker.ro un comparator de polițe RCA, locuințe și travel precum și aplicația 24Consultant. Ambele sunt destinate consultanților în asigurări și reduc timpul de lucru necesar emiterii polițelor la un minut, respectiv permit consultanților să își gestioneze portofoliul de clienți „anywhere anytime”.
De asemenea, platforma 24MGA – prin care companii de asigurare din afara țării pot vinde polițe de asigurare pe piața din România – a generat venituri cu 70% mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut. În curând, o nouă companie străină va începe să emită asigurări pe plan local, utilizând 24MGA, o tehnologie dezvoltată de LIFE IS HARD.
În cadrul diviziei Engine, zona de telecomunicații a înregistrat la final de trimestru o scădere a vânzărilor cu 3,9 mil RON comparativ cu aceeași perioadă a anului 2023, rezultat al provocărilor mai largi cu care se confruntă industria, inclusiv stagnarea creșterii veniturilor, fiind completată și de schimbarea operatorului.
Totodată, divizia a înregistrat o creștere de 34,82% a veniturilor provenite din segmentul de digitalizare a IMM-urilor față de aceeași perioada a anului trecut, reflectând orientarea strategică a companiei către transformarea digitală a sectorului de afaceri românesc.
In trimestrul 3 Divizia Engine a înregistrat îmbunătățiri semnificative, fiind in crestere cu 41,56% față de primul semestru al acestui an, cu încasări de 2 milioane lei.
LIFE IS HARD rămâne angajată în direcția creșterii sustenabile, capitalizând oportunitățile de pe piețele locale și internaționale și oferind soluții tehnologice de vârf pentru a răspunde nevoilor pieței și a crea valoare adăugată pentru acționari.
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
Compania are 20 ani de activitate, iar în 2020 a intrat în proces de dezvoltare accelerată prin achiziții și fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare și poziția pe piață. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comerț al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicații B2B, a preluat 40% din acționariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce). În 2022, compania a fondat LIH Ventures, un braț de inovare pentru insurance și domenii conexe prin care își propune să susțină investiții în startup-uri cu potențial de scalare regională.
LIFE IS HARD (LIH) este un furnizor de soluții de digitalizare care ajută companiile să își optimizeze și să își transforme procesele prin tehnologie avansată. Cu un angajament puternic față de inovare și excelență, LIH continuă să fie un partener de încredere pentru companiile din diverse industrii. Compania este structurată în trei divizii principale: Tomorrow, dedicată industriei asigurărilor; Engine, axată pe digitalizarea companiilor mici și mijlocii și a sectorului public; și Intention, care explorează noi inițiative în domeniul sănătății și viitorul digital.
24Broker este cea mai avansată soluție de brokeraj în asigurări, lansată de Life is Hard în urmă cu 20 de ani. Platforma, utilizată de aproape 100 de brokeri și integrată cu toți asigurătorii majori, susține peste 11.000 de utilizatori și oferă acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.
Cu un scor NPS de 49%, semnificativ peste media industriei, platforma 24Broker a fost desemnată cea mai performantă platformă de insurtech din România. Această recunoaștere se datorează atât securității exemplare a datelor, cât și excelenței asistenței oferite de echipa de customer service LIFE IS HARD.
Misiunea LIFE IS HARD este ca prin intermediul întregului ecosistemului de business, LIFE IS HARD să devină partenerul tehnologic cheie în digitalizarea IMM-urilor și să revoluționeze industria asigurărilor prin crearea celui mai cuprinzător ecosistem de distribuție din Europa Centrală și de Est. Începând din 2024, această ambiție este comunicată printr-o nouă promisiune de brand: MORE LIFE și un nou slogan: Soluții de digitalizare pentru business și viață, menite să reflecte filozofia grupului, valorile și direcția în care se îndreaptă compania.
Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…
Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…
Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…
Noua campanie Alcon pentru cristalinele Clareon PanOptix a transformat vederea în artă, în cadrul Congresului Național de Oftalmologie, printr-o activare…
Guvernul a aprobat acordarea de vouchere de inovare, în valoare totală de 8 milioane lei, pentru a facilita achiziționarea de…
Doar câteva zile ne mai despart de startul celui mai influent eveniment de business din România, care de 23 de…