Performante financiare in sanatate
Reading Time: 2 minuteReteaua de sanatate Regina Maria a incheiat 2014 cu cele mai bune rezultate financiare din istoria companiei, respectiv cu o crestere de 19% fata de 2013, pana la 55 de milioane de euro a cifrei afaceri.
In medie, cresterea pietei de profil a fost de 9-10%.
Pentru 2015, compania vizeaza o crestere organica de pana la 67 de milioane de euro si are in plan deschideri in orasele mari care pot sustine investitii de 800.000 – 1 milion de euro in zona medicala.
Segmentul abonamentelor corporate: + 23%
Abonamentele corporate au fost unul dintre segmentele cu cea mai buna evolutie in cadrul retelei Regina Maria. La finalul anului 2014, compania avea peste 275.000 de abonamente, cu 23% mai mult fata de 2013. Aceste data plaseaza Reteaua Regina Maria pe primul loc in piata pe acest segment de business.
Compania a inregistrat o crestere de peste 22% a numarului total de pacienti, atingand pragul de 1,1 milioane la finele anului trecut.
Operatorul de servicii medicale private a inregistrat un avans semnificativ si pe segmentul spitalelor, doar in 2014 realizandu-se peste 4.600 de interventii, ceea ce a condus la o crestere de 31%.
“Am continuat sa investim atat in tehnologie, cat si in formarea echipelor medicale si non-medicale, concentrandu-ne pe experienta pacientului, iar acest aspect se reflecta in rezultatele financiare si operationale”, a declarat Fady Chreih, director executiv, Reteaua de sanatate Regina Maria.
Reteaua de sanatate Regina Maria este cea mai extinsa retea de servicii medicale private din Romania, cu peste 3000 de angajati in Bucuresti si in tara (21 locatii proprii, 3 spitale, 2 maternitati, 3 campusuri medicale, 5 centre de imagistica, 7 laboratoare acreditate, banca proprie de celule stem si peste 140 de policlinici partenere in tara).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz