PepsiCo România și Fundația PepsiCo donează 436.000 de dolari ONG-urile luptă împotriva efectelor generate de COVID-19
Reading Time: 2 minutePepsiCo România și Fundația PepsiCo susțin comunitățile afectate de criza COVID-19 prin donații în valoare totală de 436.000 de dolari. De aceste fonduri vor beneficia șapte organizații non-guvernamentale din România, care derulează proiecte umanitare.
PepsiCo donează 136.000 de dolari către Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și către inițiativa lansată de HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România) sub formă de bani, băuturi răcoritoare și produse alimentare.
Totodată, Fundația PepsiCo donează 300.000 de dolari către Crucea Roșie, Asociația Adi Hădean și alte patru ONG-uri, ce urmează a fi anunțate în perioada următoare. Donațiile au ca scop principal sprijinirea categoriilor sociale vulnerabile, prin oferirea de hrană caldă și asistență medicală, venind în același timp și în sprijinul cadrelor medicale aflate în prima linie.
Programele susținute cu ajutorul Fundației PepsiCo au peste 40.000 de beneficiari direcți.
Prin intermediul Solidar Social (Asociația Adi Hădean), PepsiCo va contribui la distribuirea a 1.200 de mese calde zilnic pe o perioadă de o lună, grupurilor vulnerabile din spitale, școli și centre comunitare, la nivel național. Asociația Adi Hădean va primi o donație totală de 105.000 de dolari, dintre care 60.000 de dolari pentru mese calde și 45.000 de dolari sub formă de produse.
PepsiCo România va dona 29.000 de dolari, dintre care 25.000 în numerar și 4.000 sub formă de băuturi către Masa Bunătății, o inițiativă lansată de HORA ce își propune să creeze un lanț al faptelor bune.
Fondurile vor fi direcționate celor 16 restaurante partenere HORA, care vor pregăti și livra mese calde cadrelor medicale de la mai multe spitale din București și persoanelor fără adăpost din Sectorul 3.
Proiectul România Salvează România, lansat de Crucea Roșie, va primi 50.000 de dolari de la Fundația PepsiCo, pentru achiziția de materiale medicale necesare pentru minimum 1.000 de cadre medicale.
PepsiCo România a acționat încă de la primele semne ale crizei sanitare, donând produse pentru 11 spitale din țară, prin propriile canale de distribuție.
Foto: © Chernetskaya | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz