PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a anunțat astăzi o investiție de 13 milioane de dolari în instalarea unei linii de producție de ultimă generație complet automatizate, situată în fabrica de băuturi răcoritoare din Dragomirești
Linia de producție este considerată cea mai automatizată din portofoliul PepsiCo din Europa și poate atinge performanțe remarcabile, producând aproximativ un milion de sticle pe zi. Consumul de energie al acestei linii este redus cu aproximativ 30% în comparație cu liniile convenționale, în timp ce eficiența în consumul de energie per litru produs este cu 30% mai mare. De asemenea, noua linie produce cu 60% mai multe băuturi pe unitatea de timp, utilizând cu 20% mai puțin dioxid de carbon și reducând consumul de apă cu 30% per litru de băutură produs. În același timp, aceasta contribuie la scăderea cantității de plastic utilizat cu aproximativ 30 de tone pe an.
„Investiția în automatizare reflectă angajamentul nostru față de inovație, sustenabilitate și eficiență. Noua linie poate produce aproximativ 1 milion de sticle pe zi, consumând în același timp cu 30% mai puțină energie în comparație cu o linie convențională. Gradul înalt de automatizare a liniei permite angajaților noștri să se concentreze pe îmbunătățirea proceselor, dezvoltarea profesională și personală, precum și pe simplificarea continuă a operațiunilor. Această investiție ne va ajuta să ne consolidăm poziția de hub regional de producție și distribuție pentru Europa Centrală și de Sud-Est.”
Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans, PepsiCo
Noua linie de producție este echipată cu tehnologii de ultimă generație, oferind un grad impresionant de automatizare. Aceasta este integrată complet în fluxul automatizat din depozit, prin intermediul roboților ghidați automat, care preiau și stochează paleții. În acest fel, produsul trece printr-un proces complet automatizat, de la îmbuteliere până la încărcare în camioane, fără intervenția umană. Tot automat se realizează și majoritatea operațiunilor legate de schimbarea de format sticlă, inclusiv schimbarea matrițelor, ceea ce duce la creșterea eficienței în procesul de producție.
Investiția de 13 milioane de dolari făcută de PepsiCo reprezintă o componentă esențială a planului lor de dezvoltare pe 5 ani, implementat în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești, cu o valoare totală de 40 de milioane de dolari. Acest plan a presupus îmbunătățirea liniilor de producție și creșterea capacității de producție la peste 800 de milioane de litri pe an. De asemenea, a inclus construirea unui depozit complet automatizat pe o suprafață totală de 15.000m2, cu o valoare de 15 milioane de dolari. În ultimii 10 ani, PepsiCo a investit direct 320 de milioane de dolari în România, consolidându-și rolul de hub de producție și distribuție regională.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…