PepsiCo a cumpărat 20% din AQUA Carpatica
Reading Time: 2 minuteJean Valvis a vândut 20% din AQUA Carpatica către compania PepsiCo în urma unei tranzacții al cărei preț nu a fost făcut public. În 2002, Jean Valvis vindea brandul de apă minerală Dorna, către compania Coca-Cola.
Brandul românesc de apă minerală naturală îmbuteliată AQUA Carpatica, deținut de compania Carpathian Springs, și corporația americană PepsiCo anunță încheierea unui parteneriat strategic pentru a construi împreună un brand internațional premium. În urma acordului, PepsiCo va deține un procent de 20% din acțiunile Carpathian Springs (AQUA Carpatica) și drepturile de distribuție exclusive pe canale specifice din România, Polonia, alte țări internaționale, cu perspectiva de a fi extinse și în alte piețe, inclusiv în Statele Unite ale Americii.
Fondată de antreprenorul Jean Valvis în 2010, AQUA Carpatica este recunoscută național și mondial prin 65 de premii de excelență ce atestă calitatea excepțională a produselor, apă minerală naturală plată și carbogazoasă îmbuteliată la sursă, din inima munților Carpați, ținutul neprihănit al apelor minerale românești.
“Cu un gust excelent și o poziționare premium, AQUA Carpatica completează perfect portofoliul de produse premium PepsiCo. Avem încredere deplină că AQUA Carpatica, prin capitalul puternic de brand , va rezona în totalitate cu așteptările consumatorilor noștri atât pe plan local, cât și internațional”.
Silviu Popovici, CEO PepsiCo Europa
“AQUA Carpatica este un brand la fel de unic precum locul de origine al izvoarelor sale. Sunt încântat de oportunitatea de a deveni partener PepsiCo pentru a ne extinde prezența în Europa și pentru a aduce AQUA Carpatica și beneficiile sale pentru sănătate consumatorilor din piețele noi.”, declară Jean Valvis, fondator AQUA Carpatica. ”În mai puțin de o decadă, AQUA Carpatica s-a transformat într-un brand îndrăgit (love brand).
Prin parteneriatul puternic pe care l-am încheiat, materializarea viziunii noastre îndrăznețe de a poziționa România ca Patria Apelor Minerale la nivel internațional devine acum un obiectiv tangibil. Mulțumesc PepsiCo pentru încrederea acordată conducerii AQUA Carpatica de a duce împreună mai departe acest avantaj specific al țării.”
Carpathian Springs a fost consoliată de casa de avocatură Radu Tărăcilă Pădurariu Retevoescu (RTPR) pe tot parcursului proiectului.
AQUA Carpatica, brandul creat de Jean Valvis după vânzarea Dorna
După descoperirea unui izvor unic în Munții Carpați, cu un conținut de nitrați sub nivelul de detecție, pentru Jean Valvis și echipa sa au urmat 5 ani de analiză a surselor de apă minerală, pentru selectarea celor cu o puritate și un gust excepțional. Iar în 2010 a fost creat brandul AQUA Carpatica.
În doar patru ani, în 2014, AQUA Carpatica a devenit cel mai bine vândut produs de apă minerală plată din România, iar în 2016 a reușit o prezență internațională în 16 țări de pe patru continente.
În vederea protejării sustenabile a purității originale a surselor AQUA Carpatica, conducerea companiei a colaborat în mod direct cu autoritățile locale pentru a pune în aplicare un plan de protecție a mediului, asigurându-se că zona care înconjoară izvoarele nu este influențată de niciun fel de activitate industrială sau de poluare, protejând astfel ecosistemul natural.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz