PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie.
De peste două decenii pe piața din România, Pepsi Twist a cucerit gusturile românilor prin combinația sa unică de Pepsi și lămâie. Cu o identitate bine definită, Pepsi Twist este expresia “Artistului”, a rebelului din portofoliul Pepsi, opțiunea consumatorilor atunci când vor să încerce ceva diferit, dar care este exact pe gustul lor. Noul produs păstrează aceeași savoare intensă și prospețime caracteristice gamei, fiind o alegere potrivită pentru cei care doresc să se bucure de o experiență răcoritoare fără a consuma zahăr.
„Lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie vine după ce am realizat alte două obiective importante pentru brandul Pepsi în 2024: schimbarea Pepsi Max în Pepsi Zero și noua identitate vizuală pentru brandul emblematic Pepsi. Am marcat, astfel, intrarea într-o nouă eră, în care dinamismul, inovația și conexiunea cu publicul sunt elemente definitorii.
În același timp, prin acțiunile, evenimentele și parteneriatele pe care le realizăm, urmărim să explorăm pasiunile consumatorilor pentru cultură și trendurile care contează pentru ei. Pepsi Twist continuă inovațiile din noua eră, demonstrând angajamentul nostru de a aduce în portofoliu produse cu un gust irezistibil, care răspund, totodată, dorinței de a consuma mai puțin zahăr”, a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo.
Anunțul a fost făcut printr-o campanie de comunicare plină de umor, care a subliniat „complicăciunea” creată de numele anterior al produsului.
De asemenea, la începutul acestui an, PepsiCo a dezvăluit noul logo și noua identitate vizuală a brandului Pepsi printr-o campanie de comunicare dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design”.
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…