PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv
Reading Time: 5 minuteIconicul brand PEPSI a pornit și în România pe un nou drum în fața fanilor și consumatorilor săi, intrând într-o eră dinamică, cu un nou design. Pentru a marca noua identitate de brand, PEPSI a colaborat cu Highlight Agency pentru a crea și implementa un eveniment deosebit ce a stat sub semnul tehnologiei și al modernismului.
Peste 300 de invitați din mass media, influenceri și consumatori au pătruns în noul univers PEPSI în primul spațiu imersiv de new media art din România. Aceștia s-au bucurat de o serie de proiecții imersive cu adevărat spectaculoase, menite să creeze experiențe inedite pentru fanii brandului.
Pornind de la brand purpose-ul potrivit căruia PEPSI este menit să provoace oamenii să aleagă distracția fără griji, cele doua echipe au căutat idei puternice care să dramatizeze conceptul de distracție, în diverse situații.
Astfel, experiența imersivă a fost completată de o serie de happeninguri care au mers mână în mână cu filozofia brandului “Thirsty for More” și care au fost reunite de linia de modernism și interactivitate a întregului eveniment: dancing show cu costume luminoase, flair bartender show, giant selfie retroproiecție, etc.
Toate aceste elemente puse cap la cap au reușit să creeze imaginea completă și să transpună brandul într-un nou univers plin de culoare, dinamism și spirit innovator. Pentru că PEPSI este un perpetuu creator de tendințe.
„Lansarea noii identități Pepsi în România este unul dintre cele mai importante milestones din istoria brandului. Ne-am dorit să avem un eveniment cu impact puternic atât în online, cât și în offline, și alături de Highlight Agency am reușit să construim o experiență unică pentru toți invitații noștri. Am apreciat abordarea inedită de a invita participanții (jurnaliști, influencers, clienți și consumatori) să se bucure de o experiență digitală imersivă prin care am făcut reveal la noua identitate vizuală, la care se adaugă zonele de branding și activări foto-video dedicate pentru social media. Mulțumim pentru suport tuturor agențiilor implicate în acest proiect,” a declarat Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager PEPSI.
„Ne place să ne dăm frâu imaginației și este minunat când și brandul este unul ofertant. Am apelat la noile tehnologii, realitatea augmentată și new media pentru a scoate în evidență versatilitatea noii identități PEPSI. Ne-am pliat pe filosofia de brand și am vrut să aducem enjoymentul cât mai aproape de fanii brandului, dar și să creăm o lume instagramabilă și care să atragă atenția influencerilor.
La Highlight Agency ne propunem să fim deschizători de drumuri și să realizăm mereu evenimente inedite și memorabile, pentru toți participanții. De la ecranul creativ care a întâmpinat invitații, la cornerul foto și până la zonele de lounge și pupitrul DJ-ului, ne-am dorit o atmosferă dinamică, veselă și care să surprindă mereu plăcut,” a spus Floriana Filip, Senior Account Manager Highlight Agency.
Evenimentul face parte dincampania PEPSI dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design” cu focus pe promovarea noii identități vizuale. Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online și în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerțul tradițional și modern și ecommerce.
Echipele agenție-client au fost formate după cum urmează:
Highlight Agency:
Ana Ailenei – Client Service Director
Florin Bădescu – Account Director
Floriana Filip – Senior Account Manager
Andreea Dobranici – Creative Director
Gabriel Coman – Copywriter
Alex Mihăilescu – Senior Art Director
Cristian Olteanu – Production Manager
Ioana Constantinescu-Production Assistant
Alex Petrea – Chief Operating Officer
Camelia Moroianu – Senior Events producer
Valentin Radu – Project Manager
Diana Filipescu – HR Assistant
PEPSI:
Alexandra Burdulea – Senior Brand Manager Pepsi
Gabriela Udrea – Brand Manager Pepsi
Alina Arecco – External Communications Lead
Despre Highlight Agency
Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea europeană. Ne mândrim cu o echipă de peste 35 profesioniști pasionați de publicitate (Strategie și Creație, Client Service, BTL, Digital, Producție și Logistică) precum și cu parteneriate de lungă durată cu companii din diverse industrii, alături de care creăm experiențe relevante și memorabile atât în mediul corporate, cât și în trade, in-store, digital sau la festivaluri.
Highlight Agency oferă servicii full-service de comunicare cu focus pe zona de BTL și are un sediu central la București și 6 filiale regionale în Sibiu, Cluj, Brașov, Pitești, Suceava și Constanța, multiple centre logistice, precum și o rețea de peste 650 de profesioniști (brand ambasadori, furnizori, parteneri) în întreaga țară.
Portofoliul de clienți al agenției include companii precum: Ursus Breweries, PepsiCo Romania, Beiersdorf Romania, Tazz, Veranda Mall, Kandia Dulce, Danone, Heidi Chocolat, Telekom,Asahi CE & Europe, Birra Peroni.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.
Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz