Pepsi Max își schimbă numele în Pepsi Zero
Reading Time: < 1 minutPepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o schimbare de nume pentru una dintre cele mai populare băuturi răcoritoare din portofoliul său: Pepsi Max devine acum Pepsi Zero Zahăr. Este o băutură perfectă pentru cei care doresc să se bucure de o experiență răcoritoare fără a consuma zahăr.
„Ne-am ascultat consumatorii și am înțeles că aceștia doresc o comunicare mai directă și mai transparentă cu privire la produsele pe care le consumă. Prin această schimbare, ne concentrăm pe esența produsului – zero zahăr- și începând de acum, veți găsi aceeași băutură delicioasă, cu același gust intens, sub noul nume de Pepsi Zero Zahăr. Mai mult de atât, această schimbare face parte și din procesul strategic de unificare a celor 2 branduri sub aceeași umbrela”
Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages.
Pepsi Zero Zahăr se lansează cu un ambalaj nou, redefinit în totalitate, care reflectă în mod autentic valorile brandului. Această acțiune este parte din angajamentul nostru de a rămâne constant în pas cu preferințele în continuă schimbare ale consumatorilor.
Pentru a marca lansarea noului nume, Pepsi va derula o campanie de comunicare plină de umor, atractivă pentru Generația Z și relevantă, în egală măsură, pentru publicul extins. Tonul ironic arată că brandul își asumă „complicăciunea” creată, un cuvânt cheie în campaniei, și că de acum înainte se va concentra pe ceea ce este important, transmiterea mesajului „același gust Max, Zero Zahăr„. Campania va avea loc în perioada 15 februarie – 15 aprilie și va include o serie de materiale video, care îl vor avea în prim plan pe comedianul Bogdan Dracea, precum și o comunicare în digital, outdoor, vizibilitate și activități în eCommerce, comerțul tradițional și modern.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz