MarComm

Pepsi are logo și identitate vizuală nouă

Reading Time: 3 minute

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, dezvăluie un nou logo și o identitate vizuală reimaginată pentru a lansa noul concept al brandului emblematic Pepsi în noua sa eră.

Transformarea include un design inovator, povești noi și parteneriate noi. Pentru a marca această ocazie importantă, Pepsi organizează evenimente și oferă experiențe personalizate conectate cu pasiunile variate ale fanilor și cu dorința de a trăi conform filozofiei brandului, denumită „Thirsty for More”. Această filozofie sărbătorește setea pe care oamenii o au pentru ceea ce este interesant și neașteptat.

“Noul logo Pepsi nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declarație fermă a direcției pe care brandul nostru o ia într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă cu publicul nostru. În mod constant, Pepsi a fost un brand în pas cu cultura și tendințele, iar acum ne propunem să intensificăm această legătură, fiind alături de fanii noștri în explorarea pasiunilor lor. Suntem entuziasmați să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România și așteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noștri experiențe unice și captivante.”

Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans, PepsiCo

De la campania “Acceptă provocarea Pepsi” până la asocieri cu evenimente precum Summer Well, TIFF sau Analogue, Pepsi a promovat întotdeauna cultura pentru a oferi experiențe unice fanilor, rămânând în același timp un simbol și mereu atemporal.

“Am regândit identitatea noastră iconică, păstrând esența brandului, dar adăugându-i un aer proaspăt și vibrant. Noul logo Pepsi este mai mult decât un simbol: este o declarație de încredere, energie și optimism. Pepsi nu se mulțumește doar să urmeze tendințele, ci le creează. Noul design reflectă spiritul nostru inovator și dedicarea noastră de a oferi mereu o experiență proaspătă și relevantă consumatorilor. Lansarea noii identități vizuale este doar vârful aisbergului. Ne pregătim să lansăm o serie de campanii și activări care vor sparge tiparele și vor aduce Pepsi și mai aproape de inimile românilor.”

Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo

În debutul următoarei ere, Pepsi își continuă evoluția cu ritmul dinamic al culturii, furnizând cu anticipație ceea ce oamenii așteaptă – produse inovatoare și colaborări de referință. Brandul rămâne conectat la consumatori prin crearea de experiențe de ultimă oră bazate pe sport și muzică, valorificând tehnologia inovatoare, informații semnificative și parteneriate creative.

Logo-ul și identitatea vizuală preiau în mod atent elemente din istoria sa și încorporează elemente moderne pentru a crea un aspect care este actual și incontestabil Pepsi.

Noul logo Pepsi

Elementele cheie de design includ:

  • Globul Pepsi și cuvântul-simbol se îmbină pentru a se potrivi în variate contexte și pentru a sublinia marca distinctivă Pepsi.
  • O paletă de culori actualizată introduce albastru electric și negru pentru a aduce contrast, vibrație și o margine modernă la schema clasică de culori Pepsi. Având în vedere atenția continuă a mărcii pentru Pepsi Zero Zahăr, designul aduce culoarea neagră, arătând și mai mult promisiunea brandului pentru Pepsi Zero Zahăr în viitor.
  • Un font modern, personalizat, care reflectă încrederea și mentalitatea fără reproșuri a brandului.
  • Semnătura Pepsi pulse sugerează „ripple, pop și fizz” Pepsi-Cola prin mișcare. De asemenea, aduce ritmul și energia muzicii, o parte esențială și continuă a moștenirii Pepsi.

Campania dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design” cu focus pe promovarea noului logo și noua identitate vizuală sunt lansate în România din 1 Aprilie 2024. Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online și în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerțul tradițional și modern și ecommerce.

Produsele PepsiCo sunt disponibile în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 91 de miliarde dolari în 2023, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Team

Recent Posts

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

2 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

4 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

4 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

5 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

5 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

5 ore ago