Stiri

Pep & Pepper mai deschide două restaurante până la finalul anului

Reading Time: 3 minute

Pep & Pepper, un lanț de restaurante fast-casual, a trecut printr-un amplu proces de rebranding și anunță extinderea la nivel național, deschizând încă două restaurante până la finalul anului  

Cu o nouă abordare de design minimalist, urban, schimbarea pune accent pe simplitate și mai ales, pe calitatea ingredientelor, reflectată în noul motto al Pep & Pepper: „Mai puțin înseamnă mai mult și mâncarea este paleta noastră de culori.”

De la lansarea sa în 2017, Pep & Pepper a ajuns un jucător important pe piața fast-casual din România, având, în prezent, 14 localuri în orașe-cheie. Restaurantele brandului servesc anual peste 1 milion de clienți, acoperind un public divers, cu gusturi și preferințe variate. Printr-un mix atent ales între restaurantele proprii și cele francizate, Pep & Pepper oferă mese adaptate diferitelor ocazii și pofte. Astfel, brandul se aliniază la tendința globală de a avea preparate echilibrate și proaspete, oferind, în același timp, confortul și rapiditatea serviciilor de tip fast-food. Această abordare a consolidat reputația Pep & Pepper ca o alegere preferată pentru cei care caută atât calitate, cât și diversitate.

Potrivit reprezentanților companiei, consumatorii din ziua de azi își doresc experiențe culinare care să le încânte papilele gustative și să le ofere o gamă bogată de opțiuni. Ei își doresc mese preparate de bucătari, care să fie delicioase, diverse și realizate cu ingrediente de calitate, în care pot avea încredere. Toate acestea, fără a face compromisuri în privința prețului accesibil. Pentru a evidenția aceste calități, Pep & Pepper a adoptat o nouă imagine care reflectă mai bine esența brandului — simplitate, prospețime și accent pe calitatea mâncării. Acest rebranding marchează o etapă importantă în cursul companiei, subliniind angajamentul său față de tendințele globale, rămânând în același timp fidel valorilor sale de excelență culinară și prețuri corecte.

Un echilibru inteligent între gust și nutriție, inspirat de Ghidul Eatwell din Marea Britanie

Ceea ce diferențiază cu adevărat Pep & Pepper este angajamentul său ferm de a oferi atât gust, cât și nutriție într-un mediu fast-casual. Inspirat de principiile ghidului britanic Eatwell, care oferă recomandări despre cum și în ce cantități trebuie asociate grupurile alimentare esențiale, meniul Pep & Pepper este conceput cu atenție pentru a oferi mese echilibrate din punct de vedere nutrițional, adaptate la gusturile și preferințele alimentare ale consumatorilor. De la farfurii ușor de personalizat până la boluri cu influențe internaționale, paste, sandvișuri, wrapuri și supe, Pep & Pepper oferă o diversitate de opțiuni, asigurându-se, astfel, că fiecare persoană găsește un preparat potrivit, pentru orice oportunitate de consum.

Prin introducerea de produse noi la fiecare șase luni, brandul nu doar că se menține în fruntea tendințelor culinare globale, dar își păstrează și clienții doritori de preparate proaspete și inovatoare. Fie că este vorba de o gustare rapidă între întâlniri, o masă post-antrenament sau o cină sănătoasă cu familia, meniul Pep & Pepper asigură combinații perfecte de gust și opțiuni accesibile, stabilind noi standarde în spațiul fast-casual.

Viziunea Pep & Pepper pentru a-și crește prezența națională: dezvoltare strategică prin puncte proprii și francize

Pep & Pepper își continuă expansiunea, având deja 14 locații deschise în cele mai importante orașe din România, inclusiv București, Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Alba Iulia, Târgu Mureș, Craiova, Timișoara și Iași. Operând printr-un mix de zece unități deținute în regim propriu și patru francizate, brandul este pregătit să își extindă și mai mult prezența, cu noi restaurante, în zone urbane cheie, precum Sibiu și Cluj, care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2024.

Potrivit reprezentanților companiei, oaspeții din sectorul HoReCa apreciază modul în care Pep & Pepper simplifică mesele, oferind opțiuni delicioase și pline de savoare, care atrag o gamă largă de consumatori. De fapt, multe dintre deschiderile de localuri vin adesea ca un răspuns la cererile consumatorilor, deoarece cei care au savurat preparatele brandului sunt nerăbdători să revină la Pep & Pepper.

Încurajat de răspunsul pozitiv din partea consumatorilor, lanțul va continua planurile de dezvoltare pe parcursul anului 2025, vizând orașele majore din România. În acest context, ca parte a dezvoltării sale strategice, Pep & Pepper caută noi parteneri de franciză care împărtășesc angajamentul de a oferi experiențe culinare fast-casual de înaltă calitate.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

20 de minute ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

45 de minute ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

o oră ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

o oră ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

o oră ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

o oră ago