Stiri

Pep & Pepper mai deschide două restaurante până la finalul anului

Reading Time: 3 minute

Pep & Pepper, un lanț de restaurante fast-casual, a trecut printr-un amplu proces de rebranding și anunță extinderea la nivel național, deschizând încă două restaurante până la finalul anului  

Cu o nouă abordare de design minimalist, urban, schimbarea pune accent pe simplitate și mai ales, pe calitatea ingredientelor, reflectată în noul motto al Pep & Pepper: „Mai puțin înseamnă mai mult și mâncarea este paleta noastră de culori.”

De la lansarea sa în 2017, Pep & Pepper a ajuns un jucător important pe piața fast-casual din România, având, în prezent, 14 localuri în orașe-cheie. Restaurantele brandului servesc anual peste 1 milion de clienți, acoperind un public divers, cu gusturi și preferințe variate. Printr-un mix atent ales între restaurantele proprii și cele francizate, Pep & Pepper oferă mese adaptate diferitelor ocazii și pofte. Astfel, brandul se aliniază la tendința globală de a avea preparate echilibrate și proaspete, oferind, în același timp, confortul și rapiditatea serviciilor de tip fast-food. Această abordare a consolidat reputația Pep & Pepper ca o alegere preferată pentru cei care caută atât calitate, cât și diversitate.

Potrivit reprezentanților companiei, consumatorii din ziua de azi își doresc experiențe culinare care să le încânte papilele gustative și să le ofere o gamă bogată de opțiuni. Ei își doresc mese preparate de bucătari, care să fie delicioase, diverse și realizate cu ingrediente de calitate, în care pot avea încredere. Toate acestea, fără a face compromisuri în privința prețului accesibil. Pentru a evidenția aceste calități, Pep & Pepper a adoptat o nouă imagine care reflectă mai bine esența brandului — simplitate, prospețime și accent pe calitatea mâncării. Acest rebranding marchează o etapă importantă în cursul companiei, subliniind angajamentul său față de tendințele globale, rămânând în același timp fidel valorilor sale de excelență culinară și prețuri corecte.

Un echilibru inteligent între gust și nutriție, inspirat de Ghidul Eatwell din Marea Britanie

Ceea ce diferențiază cu adevărat Pep & Pepper este angajamentul său ferm de a oferi atât gust, cât și nutriție într-un mediu fast-casual. Inspirat de principiile ghidului britanic Eatwell, care oferă recomandări despre cum și în ce cantități trebuie asociate grupurile alimentare esențiale, meniul Pep & Pepper este conceput cu atenție pentru a oferi mese echilibrate din punct de vedere nutrițional, adaptate la gusturile și preferințele alimentare ale consumatorilor. De la farfurii ușor de personalizat până la boluri cu influențe internaționale, paste, sandvișuri, wrapuri și supe, Pep & Pepper oferă o diversitate de opțiuni, asigurându-se, astfel, că fiecare persoană găsește un preparat potrivit, pentru orice oportunitate de consum.

Prin introducerea de produse noi la fiecare șase luni, brandul nu doar că se menține în fruntea tendințelor culinare globale, dar își păstrează și clienții doritori de preparate proaspete și inovatoare. Fie că este vorba de o gustare rapidă între întâlniri, o masă post-antrenament sau o cină sănătoasă cu familia, meniul Pep & Pepper asigură combinații perfecte de gust și opțiuni accesibile, stabilind noi standarde în spațiul fast-casual.

Viziunea Pep & Pepper pentru a-și crește prezența națională: dezvoltare strategică prin puncte proprii și francize

Pep & Pepper își continuă expansiunea, având deja 14 locații deschise în cele mai importante orașe din România, inclusiv București, Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Alba Iulia, Târgu Mureș, Craiova, Timișoara și Iași. Operând printr-un mix de zece unități deținute în regim propriu și patru francizate, brandul este pregătit să își extindă și mai mult prezența, cu noi restaurante, în zone urbane cheie, precum Sibiu și Cluj, care vor fi deschise până la sfârșitul anului 2024.

Potrivit reprezentanților companiei, oaspeții din sectorul HoReCa apreciază modul în care Pep & Pepper simplifică mesele, oferind opțiuni delicioase și pline de savoare, care atrag o gamă largă de consumatori. De fapt, multe dintre deschiderile de localuri vin adesea ca un răspuns la cererile consumatorilor, deoarece cei care au savurat preparatele brandului sunt nerăbdători să revină la Pep & Pepper.

Încurajat de răspunsul pozitiv din partea consumatorilor, lanțul va continua planurile de dezvoltare pe parcursul anului 2025, vizând orașele majore din România. În acest context, ca parte a dezvoltării sale strategice, Pep & Pepper caută noi parteneri de franciză care împărtășesc angajamentul de a oferi experiențe culinare fast-casual de înaltă calitate.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

O viață echilibrată între planul profesional și cel personal aduce beneficii și la locul de muncă

Anxios, copleșit, obosit și nemotivat - sunt cele mai folosite cuvinte de peste 3.500 de respondenți pentru a descrie cum…

20 de minute ago

Help Autism lansează prima franciză socială

Help Autism lansează prima franciză socială din România, un model de business social inovator, care asigură atât impactul social, cât…

24 de minute ago

The Marmorosch Bucharest lansează un nou meniu de toamnă

The Marmorosch Bucharest, parte din rețeaua Autograph Collection Hotels, anunță propunerea culinară a hotelului pentru această toamnă și detalii despre…

39 de minute ago

ARRP își consolidează apartenența la ICCO

Asociația Română de Relații Publice a fost reprezentată de Viorica Roșca, Președinte ARRP și Alexandra Spiride Mihăilescu, Vicepreședinte ARRP, la…

41 de minute ago

Beneficiarii Casa Verde 2024 pot pierde finanțarea de la stat și rămâne fără sisteme fotovoltaice dacă instalatorul nu face montajul în maxim 12 luni

Beneficiarii Casa Verde 2024 trebuie să aleagă cu mare atenție instalatorul, pentru că unele firme pot să nu aibă capacitatea…

2 ore ago

Aproape jumătate dintre companiile industriale se confruntă lunar cu probleme de rețea

Una din trei companii industriale se confruntă în mod regulat cu probleme de rețea, 45% dintre companii se confruntă cu…

2 ore ago