Marketing

PENNY și World Vision România lansează o nouă campanie de loializare

Reading Time: 2 minute

În magazinele PENNY a început astăzi o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de opt plușuri care înfățișează 4 fructe și 4 legume ce abia așteaptă să-și spună povestea: Brocco, Morcovel, Sfecluța, Chef Oni, Zmeurica, Gemenele Cireșele, Nana Banana și mărul Marinică.

Prin această colecție, PENNY își propune să ofere clienților și copiilor din viața lor o experiență de joacă frumoasă, amuzantă și instructivă. Jucăriile de pluș sunt pregătite să stârnească curiozitatea copiilor și să își spună povestea, iar aceștia pot învăța în joacă cum să mănânce sănătos.

Până pe 3 septembrie 2024, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumularea de puncte bonus, în cadrul căreia clienții pot achiziționa jucăriile de pluș la prețuri preferențiale, cu o reducere de 70%. Folosind cardul PENNY fiecare punct obținut se dublează, iar la 5 puncte adunate pe talonul colector se acordă reducerea pentru o legumă sau un fruct din pluș.

Prin această campanie, PENNY continuă, alături de World Vision România, cauza „Vreau în clasa a 9-a”, program prin care zeci de elevi sunt ajutați să acceseze programe educaționale, stimulându-le interesul pentru continuarea studiilor.

Anul acesta, PENNY a dublat numărul elevilor pe care îi susține să își continue studiile. Alături de elevii pe care i-au sprijinit până acum, începând din acest an au adăugat încă 70 de elevi pe care să îi susțină pe toată durata liceului.

Cu ajutorul clienților și a implicării lor în campaniile anterioare de loializare, cei 70 de elevi sprijiniți până acum studiază deja în unități de învățământ din Vaslui, Brăila, Cluj, Iași și Vâlcea.

„Ne bucurăm să putem aduce noi prieteni din pluș în viața copiilor. Odată cu această campanie de loializare ne propunem un câștig dublu pentru cei mici – copiii pot învăța despre alimentația sănătoasă în timp ce se joacă cu fructele și legumele din pluș și, totodată, ajutăm alți tineri să își finalizeze studiile. Invităm clienții să sprijine programul desfășurat alături de World Vision România, ca elevii să își poată continua studiile. Fiecare gest contează, iar fiecare pluș cumpărat reprezintă o șansă la educație.”, a afirmat Monica Coman, Team Leader Advertising din cadrul PENNY | REWE România.

Detalii despre campania de loializare PENNY pot fi consultate aici.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 379 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

o zi ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

2 zile ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

2 zile ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

2 zile ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

2 zile ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

2 zile ago