Stiri

PENNY România susține lansarea aplicației mobile pentru Educație Financiară MiM

27 mart. 2024 2 min

PENNY România susține lansarea aplicației mobile pentru Educație Financiară MiM

Reading Time: 2 minute

PENNY România susține lansarea aplicației MiM și astfel reconfirmă angajamentul de a contribui la educarea românilor pentru un stil de viață sustenabil. Aplicația pentru educație financiară oferă acces la resurse și instrumente de gestionare a finanțelor personale în ceea ce privește procesul de cumpărături inteligente.

Începând cu 18 martie, aplicația MiM este disponibilă gratuit, oferind utilizatorilor un spectru larg de instrumente pentru gestionarea inteligentă a finanțelor personale. De la monitorizarea cheltuielilor și planificare financiară, până la accesul la resurse educative exclusive, MiM își propune să vină în întâmpinarea nevoilor actuale de educație financiară, oferind funcționalități variate pentru o gestionare eficientă a bugetului personal.  Astfel, PENNY se poziționează nu doar ca un retailer de încredere, ci și ca un promotor al unui stil de viață echilibrat și a unui proces de smart shopping în viața de zi cu zi, în care gestionarea eficientă a finanțelor personale să devină o practică obișnuită.

Lansare MiM sustinut de PENNY2

„Educația financiară este un pilon esențial pentru un viitor sustenabil și responsabil. Prin susținerea MiM, încurajăm adoptarea practicilor financiare sănătoase, care să le permită utilizatorilor aplicației să-și atingă obiectivele cu înțelepciune și responsabilitate. Este un pas către independența fiecărei persoane de a face alegeri financiare informate și, în cele din urmă, de a trăi o viață mai împlinită. În calitate de discounter care este aproape de români și le cunoaște obiceiurile și dorințele, susținem lansarea aplicației și din dorința noastră de a ne implica mai mult în tot ceea ce înseamnă smart shopping și încurajarea românilor de a adopta acest obicei în rutina lor obișnuită de cumpărături.” afirmă Daniel Gross, CEO PENNY România.

În contextul unei creșteri semnificative a bunăstării în România, de la aderarea la Uniunea Europeană, cu un PIB care a crescut de 4 ori și un salariu mediu net care a crescut de 5 ori, paradoxal, situația financiară a populației devine tot mai vulnerabilă. Creșterea deficitului de protecție în situații neprevăzute la nivel istoric, o avuție medie a gospodăriilor care crește mai lent comparativ cu dinamica salariului, și o proporție îngrijorător de mică de venituri pasive subliniază nevoia acută de soluții sustenabile pe termen lung. În acest peisaj, aplicația MiM, susținută de PENNY România oferă instrumente utile pentru îmbunătățirea gestionării financiare personale și contracararea vulnerabilităților financiare.

„Impactul creșterii economice pe care România l-a experimentat de la aderarea la Uniunea Europeană este indiscutabil, însă creșterea bunăstării nu a rezolvat provocările financiare ale populației. Prin prisma MiM, ne dorim să punem finanțele personale în mișcare într-un mod inteligent, să transformăm fiecare decizie de cumpărături într-un pas către stabilitate și către independență financiară. Este esențial să ne adaptăm la realitățile economice curente, învățând să gestionăm mai bine resursele pe care le avem. Mulțumim PENNY România care, prin susținerea acestei inițiative, demonstrează încă o dată angajamentul față de un viitor în care consumatorii sunt mai informați, mai responsabili și, în consecință, mai fericiți” spune Iancu Guda, președinte A.S.S.E.T. și fondator MiM.

Angajamentul PENNY se reflectă în sprijinul acordat aplicației MiM, marcând un pas important în direcția unei educații financiare accesibile și de calitate pentru toți. Lansarea oficială a aplicației reprezintă un moment cheie în eforturile comune de a crește nivelul de educație financiară la nivel național.

Array

Articole pe aceeași temă: