Marketing

PENNY România relansează berea Haiduc: o nouă rețetă, într-un nou ambalaj

Reading Time: 2 minute

PENNY,unul dintre cei mai dinamici retaileri din România, lansează o nouă rețetă a mărcii proprii de bere, Haiduc. Acum și într-un nou ambalaj, rețeta unică este realizată cu ingrediente 100% românești, menite să ofere o experiență revigorantă.

Gama de bere Haiduc se distinge prin faptul că are propria identitate, având la bază rețete unice concepute în funcție de preferințele și nevoile consumatorilor români. Este o bere dedicată oamenilor pentru care bogăția sufletească și faptele bune pentru comunitate sunt valori esențiale. În linie cu denumirea care îi susține misiunea, berea Haiduc își propune să inspire și să susțină spiritul de echipă și sprijinul față de cei din jur.

Produsă integral în România, în linie cu obiectivul TripluRO (3RO) al PENNY, berea Haiduc are un gust distinctiv, un caracter original și un raport bun calitate-preț. Hameiul provenit din Transilvania conferă berii o aromă și tărie echilibrată, iar apa izvorâtă din Harghita – Valea Uzului și malțul din orz provenit din Câmpia Bărăganului completează rețeta distinctă și revigorantă.

Berea Haiduc este disponibilă în variantele de 330 ml, 500 ml și 2 l la sticlă, precum și la doză de 500 ml. Portofoliul include patru tipuri de bere, fiecare cu rețeta proprie realizată din ingrediente 100% românești: Haiduc Blond, o bere blondă cu 5% alcool, Haiduc Brun, berea brună cu 7% alcool, Haiduc Puternic cu 7,2% alcool și Haiduc fără alcool, o bere blondă cu 0% alcool.

„Suntem încântați să lansăm berea Haiduc cu o rețetă și un ambalaj nou, în linie cu angajamentul nostru față de calitatea și autenticitatea ingredientelor 100% românești. Această marcă privată nu este o simplă gamă de produse, ci este O bogăție de bere pentru că sortimentația Haiduc a fost gândită și concepută cu rețete unice, având astfel propria identitate a gustului”, a declarat Monica Coman, Team-Leader Advertising, PENNY | REWE România.

Berea Haiduc, realizată după gusturile și dorințele consumatorului român, are la bază rețete românești, concepute și produse de români pentru români, din ingrediente 100% românești în fabrici din România.

Astfel, berea Haiduc are simbolul TripluRO (3RO) și îndeplinește cele 3 condiții esențiale: are ingredientul principal provenit din România, este procesată și ambalată în țara noastră. Prin inițiativa 3RO, PENNY încurajează consumatorii să cumpere produsele semnalizate la raft cu eticheta 3RO și să contribuie activ la susținerea creșterii economiei locale.

Cele patru tipuri de bere Haiduc sunt prezente în toate cele 379 de magazine PENNY din țară. Mai multe detalii despre produse sunt disponibile pe site-ul PENNY.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 379 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Romanita Oprea

Recent Posts

Rezident, creștere de peste 50% în 2024 din închirierea apartamentelor în regim hotelier

Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…

29 de secunde ago

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

o oră ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

2 ore ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

2 ore ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

3 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

3 ore ago