Penny Market, investiții de 120 mil. lei în remodelarea rețelei
Reading Time: 2 minuteREWE România a finalizat remodelarea a 170 de magazine Penny Market în format Future Store în toată țara prin investiții în valoare de peste 120 milioane de lei. Procesul de remodelare a fost început în martie 2015 și s-a încheiat în luna noiembrie a anului 2018.
Conceptul Future Store este realizat pe baza unor studii de piață complexe și a avut ca scop principal îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienții Penny Market. Accentul este pus pe designul modern și elegant, experiența acestora la cumpărături fiind îmbunătățită datorită reorganizării categoriilor de produse în așa fel încât să ofere mai mult spațiu alimentelor proaspete din categoriile fructe și legume, carne, pâine și patiserie, lactate. În plus, clienții beneficiază și de articole disponibile în variantă vrac, unde au fost adăugate noi sortimente de produse congelate, dulciuri și snacks-uri, arată compania, într-un comunicat de presă.
Formatul Future Store a fost aplicat fiecărui nou magazin deschis începând cu 2016, astfel că, în prezent, toate cele 236 magazine Penny Market din țară sunt construite sub acest format.
“Remodelarea magazinelor în format Future Store a avut un impact pozitiv, iar confirmarea am primit-o chiar de la clienții noștri. Mai mult decât atât, îmbunătățirile aduse magazinelor au participat la crearea unor noi locuri de muncă prin prisma serviciilor suplimentare pe care le oferim, cum ar fi posibilitatea de a alege produse din vitrine asistate. Vom continua să investim în îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru cei care aleg să viziteze magazinele Penny Market,” a declarat Daniel Gross, Director General Penny Market România.
Toate magazinele Penny Market prezintă certificarea ISO 50 001 care atestă respectarea celor mai înalte standarde privind practicile de sustenabilitate și eficiență în domeniul energetic. Alte îmbunătățiri aduse magazinelor Penny Market prin remodelarea în format Future Store au fost realizate prin instalarea unor sisteme noi de răcire, adăugarea unei camere frigorifice suplimentare pentru noile sortimente de produse, adăugarea vitrinelor asistate în magazinele care au permis astfel de intervenții, cât și schimbarea rafturilor, mobilierului, mașinilor de spălat pardoseala și a caselor de marcat.
Compania va continua să adapteze permanent rețeaua de magazine punând accent pe modernizarea design-ului, eficientizarea proceselor de organizare folosind noua tehnologie și, bineînțeles, dezvoltând gama de produse cu accent pe prospețimea și varietatea acestora.
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 236 de magazine Penny Market la nivel național și activează cu un număr de peste 4.300 de angajați.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz