Companii

Penny Market, 100 de produse sub brandul Hanul Boieresc

Reading Time: 2 minute

În anul în care România sărbătorește Centenarul, Penny Market lansează 100 de produse inedite sub brandul Hanul Boieresc. Acestea sunt realizate după rețete care au fost pe gustul românilor în ultimele decenii și pot fi găsite exclusiv în magazinele Penny Market din toată țara. 

Cele 100 de produse aniversare Hanul Boieresc sunt împărțite în mai multe categorii: mezeluri și preparate din carne, brânzeturi, conserve, băuturi alcoolice și răcoritoare, condimente, semipreparate și dulciuri. Produsele sunt realizate după rețete originale de odinioară sau după rețete care nu au lipsit vreodată de pe mesele românilor în perioada sărbătorilor și provin de la producători de renume din mai multe județe din România, precum Harghita, Mureș, Brașov, Neamț, Alba, Vaslui, Brăila, arată retailerul, într-un comunicat de presă.

„Produsele din ediția de sărbătoare Hanul Boieresc fac parte din campania „100 de ani de România” lansată la începutul acestui an. Această gamă de produse, inspirată de preferințele și obiceiurile noastre culinare, ne face și mai mândri că putem sărbători Centenarul Marii Uniri nu numai cu vorba, dar și cu fapta: 100 de produse pe sufletul românilor”, a declarat Cristina Florescu, Director de Marketing al Penny Market România.

Printre produsele disponibile la raft se numără: aperitive tradiționale românești crud-uscate, afumate la rece cu fum natural precum babicul, ghiudemul, kaizerul și cârnații de Pleșcoi, fără E-uri, fără conservanți și fără coloranți. De asemenea, nelipsite sunt și produsele de sărbătoare, pastrama din pulpă de oaie,  brânzeturile – cașcavalul împletit și afumat cu fum natural, din lapte de vacă pasteurizat, brânză maturată de capră și oaie -, precum și produse din pește de crescătorie. În segmentul conservelor, clienții pot regăsi gălbiori în saramură, roșii în bulion și bulion din roșii proaspete 18%, ambele realizate după rețete consacrate, dar și gemuri și dulcețuri tradiționale, printre care amintim povârla de perje simplă sau cu miez de nucă, turbata de mure sau zmeură, pelteaua de gutui și dulceața de pepene galben sau de trandafiri.

Lista celor 100 de produse este completată și de articole nealimentare precum calendare, căni, pungi pentru cadouri, toate acestea fiind decorate cu motive folclorice din toată țara, reintepretate într-un stil modern și minimalist.   

REWE România deține 228 magazine Penny Market la nivel național și activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

Oana Voinea

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 minute ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

6 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

6 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

7 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

7 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

7 ore ago