Un câine Ciobănesc Carpatin este noua mascotă care va susține Echipa Națională a României.
Mascota SuporteRO va fi prezentă la următorul meci oficial al tricolorilor, cel cu Islanda, din 11 noiembrie. Ciobănescul va fi prezent în tribunele din Ghencea, de unde își va încuraja echipa într-un mod cu totul special. Apariția lui este cu atât mai importantă cu cât meciul cu Islanda reprezintă una dintre întâlnirile decisive ale Naționalei pentru a ajunge la barajul preliminariilor Campionatului Mondial din 2022.
Suporterii sunt cei care vor alege numele mascotei în cadrul unui concurs special, lansat de PENNY, sponsorul principal al Echipei Naționale de Fotbal. Acesta se va desfășura în perioada 9-12 noiembrie 2021 pe pagina de Facebook PENNY și Instagram PENNY și presupune ca fiecare participant să posteze o sugestie de nume pentru viitoarea mascotă a Echipei Naționale. Numele acesteia va fi ales prin vot.
Cei care vor propune un nume pentru mascotă trebuie să cunoască și câteva elemente distinctive ale acestui Ciobănesc Carpatin: are un joc de picior excelent, brațeputernice, este plin de energie și loial Echipei Naționale de Fotbal, dar și tuturor fanilor fotbalului românesc.
„Trebuie să recunoaștem că fotbalul are această calitate importantă de a apropia oamenii și de a-i încărca cu emoții intense. Oamenii se atașează de o echipă de fotbal – de un club, de Echipa de Națională sau pur și simplu de echipa din localitatea lor – și ajung să asocieze această apartenență cu o formă de loialitate, de reprezentare, ba chiar patriotism. Ei bine, mascota SuporteRo exact asta marchează – apropierea, emoția și pasiunea pentru fotbal”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY România.
„Continuăm comunicarea cu suporterii Echipei Naționale prin lansarea mascotei SuporteRO alături de PENNY. Mai presus de performanță, fotbalul este despre pasiune, emoție și susținere. Fără suporteri fotbalul nu are aceeași strălucire și vedem acest lucru mai ales acum, într-un moment decisiv pentru cea mai iubită echipă, când fanii nu pot fi alături de jucătorii lor favoriți. De azi înainte, prin mascota SuporteRO, tricolorii vor avea mereu suporterii alături de ei, căci noua mascotă reprezintă fiecare inimă de român ce bate pentru Echipa Națională la fiecare meci”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de fotbal.
Ciobănescul Carpatin face parte din familia SuporteRO, un proiect lansat de PENNY România din dorința de a dedica experiențe și produse speciale tuturor susținătorilor fotbalului românesc. SuporteRO este prima marcă proprie realizată de PENNY în parteneriat cu Federația Română de Fotbal (FRF). Lansarea ei are la bază platforma de comunicare „Fotbalul ne unește”, care marchează șase ani de continuitate și dedicare PENNY pentru cel mai iubit sport din România, fotbalul.
Mascota SuporteRO se adresează susținătorilor fotbalului românesc și jucătorilor de fotbal de toate vârstele. La fel și produsele din această gamă, care vor ajunge la 70 de sortimente până la finalul anului și vor acoperi diverse categorii: băuturi nealcoolice (ape cu vitamine, băuturi izotonice, băutură energizantă), o mare varietate de snackuri, accesorii pentru fani, produse pentru petreceri în aer liber, echipamente sportive, etc.
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…