BizRemote by certSIGN

PENNY lansează livrările online în București și Ilfov prin platforma proprie Lyvra

13 aug. 2020 2 min

PENNY lansează livrările online în București și Ilfov prin platforma proprie Lyvra

Reading Time: 2 minute

Discounterul PENNY și Auto Total lansează Lyvra, serviciul de comenzi online cu livrare la domiciliu, disponibil pentru clienții PENNY din București și Ilfov.

Prin noua platformă, care poate fi testată în perioada august – octombrie 2020, se pot comanda online peste 1.400 de produse care se regăsesc în categoriile listate în magazinele fizice, inclusiv mărci proprii și promoții aferente.

Timpul estimat pentru livrarea produselor la domiciliu este de trei ore. Plata se va putea efectua fie cash, fie cu cardul la livrare, iar costul transportului este 19,99 lei.

Daniel Gross PENNY Romania
Daniel Gross, Director General PENNY | REWE România

“Dezvoltarea platformei de cumpărături online Lyvra vine ca urmare a schimbărilor rapide care au afectat comerțul la nivel mondial și care i-a  îndemnat pe clienți să ia măsuri stricte de protejare a sănătății lor, mai ales prin minimizarea contactului cu alte persoane. În aceste luni am înțeles că trebuie să rămânem aproape de ei și să ne adaptăm la schimbările de comportament apărute. Acest proiect pilot este un prim pas pe care compania noastră îl face în direcția dezvoltării de noi canale de shopping pentru clienții PENNY, iar așteptările privesc mai ales insight-urile pe care le vom dobândi în urma celor câteva luni de test”, a declarat Daniel Gross, Director General PENNY | REWE România.

Lansarea platformei Lyvra face parte din planurile companiei de reorientare strategică odată cu rebrandingul din PENNY Market în PENNY. Discounterul optimizează constant formatul magazinelor și se adaptează noilor comportamente de consum, pentru a oferi o experiență de cumpărături cât mai plăcută pentru clienți.

„Suntem siguri că putem valorifica oportunitatea de a ne extinde afacerile prin intermediul parteneriatului cu PENNY, integrând resursele existente din call-center și din flota noastră de peste 650 de autoturisme și utilizând sinergii în activitatea de livrare pentru a ajunge cât mai bine la client. Lyvra este o modalitate simplă și rapidă prin care locuitorii din București și Ilfov pot comanda oricând tot ce au nevoie, acasă sau la birou, respectând regulile de distanțare socială și măsurile pentru protejarea lor și a celor apropiați”, spune Laurențiu Niculae, Director Operațional AD Auto Total.

Acesta adaugă că fiecare șofer este echipat cu mască de protecție și dispozitive electronice de încasare a plăților cu cardul bancar, iar toate autoturismele sunt dotate cu lăzi termoizolante și elemenți de răcire pentru transportul mărfurilor perisabile.

PENNY, concept de retail aparținând grupului german REWE, a intrat pe piața din România în 2005 și are în prezent 264 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

AD Auto Total, companie cu capital 100% românesc, este liderul pietei de distribuție de piese auto din România, cu o cifră de afaceri de peste 280 de milioane euro în 2019, având 84 depozite proprii în România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: