În magazinele PENNY a început o nouă campanie de loializare care are în focus o colecție de ustensile de bucătărie VIVESS în cadrul căreia clienții pot descoperi ajutoarele în bucătărie, de la caserole și vase de sticlă, până la cuțite demne de bucătari care să ușureze procesul de pregătire a meselor.
Prin această colecție, PENNY își propune să ofere clienților inspirație și ajutor în bucătărie cu produsele VIVESS – 2 caserole termorezistente din sticlă ideale pentru planificarea meselor din timpul săptămânii, 2 vase de sticlă termorezistente, cu capac, care pot fi folosite pentru a pregăti, încălzi sau depozita preparatele, 4 cuțite din otel inoxidabil și o răzătoare multifuncțională necesară în bucătărie pentru a felia, toca și rade fructele și legumele.
Până pe 5 noiembrie 2024, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumulare de puncte bonus, în cadrul căreia clienții pot achiziționa produsele VIVESS la prețuri preferențiale, cu o reducere de 50%. Folosind cardul PENNY fiecare punct obținut se dublează, iar la 5 puncte adunate pe talonul colector sau în format digital în aplicația PENNY, se acordă reducerea pentru unul dintre produsele noii colecții.
Prin această campanie, PENNY continuă, alături de World Vision România, cauza „Vreau în clasa a 9-a”, program prin care zeci de elevi sunt ajutați să acceseze programe educaționale, stimulându-le interesul pentru continuarea studiilor. Anul acesta, PENNY a dublat numărul elevilor pe care îi susține să își continue studiile. Alături de elevii pe care i-au sprijinit până acum, începând din acest an au adăugat încă 70 de elevi pe care să îi susțină pe toată durata liceului.
„Suntem încântați să aducem în bucătăriile clienților noștri ustensile noi, care să le stimuleze imaginația și să îi ajute în prepararea meselor. Prin această campanie de loializare, ne continuăm angajamentul de a sprijini tinerii în finalizarea studiilor. Invităm clienții să susțină programul desfășurat în parteneriat cu World Vision România, pentru ca elevii să își poată continua educația și la liceu. Fiecare gest contează, iar fiecare produs achiziționat aduce o nouă șansă la educație”, a afirmat Monica Coman, Team Leader Advertising din cadrul PENNY | REWE România.
Detalii despre noua campanie de loializare PENNY pot fi consultate aici.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 380 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 7.300 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2024 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…
Grupul TeraPlast a inaugurat în această săptămână noua fabrică de folii stretch Opal, situată în parcul industrial din Sărățel. Cu…
Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…
Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…