Companii

Pehart Grup exportă 35% din producție. Compania deținătoare a brandului Pufina vrea să intre pe noi piețe europene

Reading Time: 2 minute

Pehart Grup, una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei, intră pe noi piețe europene cu produsele finite comercializate atât sub brandurile proprii, cât și cele private label (mărcile proprii ale retailerilor).

Pehart produce în cele două fabrici ale sale de la Petrești și Dej 100.000 tone de hârtie tissue pe an și procesează produse finite de peste 75.000 tone. Peste o treime (35%) din totalul producției merge în acest moment la export.

Dacă până acum hârtia de uz industrial era cea care constituia cea mai mare parte a exporturilor, compania din România își dorește să intre pe rafturile magazinelor din cât mai multe țări europene cu produsele sale finite. Serbia, Albania, Bulgaria, Grecia, Ucraina, Republica Moldova, Austria și Germania sunt țările în care Pehart Grup comercializează produse din cele mai populare braduri ale sale, Pufina și Alint, iar anul acesta compania intenționează să intre pe piețele din Ungaria, Croația, Macedonia și Muntenegru.

„Obiectivele pe care le urmărim în strategia de export sunt dezvoltarea brandurilor Pufina și Alint la nivel internațional și consolidarea poziției companiei în Europa de Sud-Est. Urmărim crearea de noi piețe, precum și identificarea altor oportunități prin dezvoltarea portofoliului.”

Ovidiu Hoza, National & Export Sales Manager al Pehart Grup

Serbia este țara în care compania exportă cele mai multe produse de brand – Pufina și Alint – din producția de produse finite a Pehart Grup (hârtie igienică, prosoape de hârtie, șervețele de masă și faciale etc).

Produsele din brandul Pufina se bucură de popularitate nu numai în țară, ci și dincolo de granițe. În toate țările unde o exportăm, după ce articolele sunt poziționate la raft, constatăm că cererea este în creștere continuă. Calitatea oferită consumatorului final este ceea ce pledează în favoarea acestui brand. Astfel, înregistrăm un trend de creștere accelerat al volumului exporturilor”, spune Ovidiu Hoza.

Pehart Grup investește anul acesta peste 20 milioane de euro atât în eficientizarea energetică a liniilor de producție, cât și în diversificarea portofoliului de produse și creșterea capacității de export.

Anul trecut, compania a lansat trei noi sortimente de hârtie igienică umedă sub brandul Pufina și își dorește să intre în acest an pe piața produselor AfH (Away From Home). Aproximativ un sfert din valoarea totală a investițiilor din 2023 va fi orietată spre noua linie de conversie pentru produsele de tip AfH.

Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din Europa de Sud-Est, compania fiind prezentă cu produsele sale de uz casnic și uz industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei: Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Republica Moldova, Germania. Principalele branduri ale grupului sunt Pufina, Alint și Altessa. Pehart Grup produce jumbo rolls, role uriașe de hârtie, folosite în procesul de converting în produse de hârtie pentru uz casnic și uz industrial.

Team

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

9 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

9 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

13 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

14 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

14 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

14 ore ago