Categories: MarketingStiri

#Pegasdor pentru romanii din diaspora

Reading Time: < 1 minut

Pegas lanseaza #pegasdor, o campanie globala dedicata romanilor din diaspora.

Campania este realizata de Publicis Romania si Nurun si se desfasoara in perioada 12 iulie – 15 august.

Astfel, in perioada 12 iulie – 15 august, romanii din diaspora se pot inscrie in campania #PegasDor in 4 pasi simpli: sa se filmeze, nu mai mult de 1 minut, langa un obiectiv-emblema din orasul in care sunt stabiliti in prezent, sa se prezinte si sa spuna de ce lucru le este cel mai dor din Romania, iar apoi sa incarce filmul de maximum 60 de secunde pe www.pegasdor.ro sau pe Instagram, cu hashtag-ul #pegasdor.

Dupa data de 15 august vor fi alesi 3 castigatori care se vor reintalni cu lucrul din Romania de care le era cel mai mult dor, impreuna cu o bicicleta Pegas.

Echipa Publicis Romania:  Mihai Costache – Copywriter, Adrian Iota – Art Director, Elis Iaia – Digital Planning Director, Dan Frinculescu – Group Creative Director, Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Raluca Iacob – Head of Strategy,  Florentina Dinu – Jr. Strategic Planner, Alexandra Murray – Client Service Director, Raluca Cojocaru, Catalina Popescu – Jr. PR Officer, Andreea Grigorean – PR Officer.

Echipa Nurun: Mihai Pocorschi, Constantin Bunica – Web Developer, Marius Farcasanu – Digital Art Director, Alina Neagu – Account Manager, Calin Buzea – Managing Director.

Echipa Pegas: Andrei Botescu – General Manager, Ciprian Frunzeanu – Design Manager, Alexandru Manda – PR & Brand Officer, Alin Andrei – Marketing Manager

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PPC anunță EBITDA de 1,35 mld. euro în primele 9 luni din 2024

PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…

5 ore ago

Euforia Retreat & Spa, încasări de peste două milioane de lei în sezonul estival

Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…

6 ore ago

Se deschide Ecletico Villa, un nou boutique hotel. Investiție de 2,5 milioane de euro

După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…

8 ore ago

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

11 ore ago

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

11 ore ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

12 ore ago