#Pegasdor pentru romanii din diaspora
Reading Time: < 1 minutPegas lanseaza #pegasdor, o campanie globala dedicata romanilor din diaspora.
Campania este realizata de Publicis Romania si Nurun si se desfasoara in perioada 12 iulie – 15 august.
Astfel, in perioada 12 iulie – 15 august, romanii din diaspora se pot inscrie in campania #PegasDor in 4 pasi simpli: sa se filmeze, nu mai mult de 1 minut, langa un obiectiv-emblema din orasul in care sunt stabiliti in prezent, sa se prezinte si sa spuna de ce lucru le este cel mai dor din Romania, iar apoi sa incarce filmul de maximum 60 de secunde pe www.pegasdor.ro sau pe Instagram, cu hashtag-ul #pegasdor.
Dupa data de 15 august vor fi alesi 3 castigatori care se vor reintalni cu lucrul din Romania de care le era cel mai mult dor, impreuna cu o bicicleta Pegas.
Echipa Publicis Romania: Mihai Costache – Copywriter, Adrian Iota – Art Director, Elis Iaia – Digital Planning Director, Dan Frinculescu – Group Creative Director, Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Raluca Iacob – Head of Strategy, Florentina Dinu – Jr. Strategic Planner, Alexandra Murray – Client Service Director, Raluca Cojocaru, Catalina Popescu – Jr. PR Officer, Andreea Grigorean – PR Officer.
Echipa Nurun: Mihai Pocorschi, Constantin Bunica – Web Developer, Marius Farcasanu – Digital Art Director, Alina Neagu – Account Manager, Calin Buzea – Managing Director.
Echipa Pegas: Andrei Botescu – General Manager, Ciprian Frunzeanu – Design Manager, Alexandru Manda – PR & Brand Officer, Alin Andrei – Marketing Manager
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz