Stiri

Pegas lansează sistemul de franciză

Reading Time: 2 minute

Pegas a lansat oficial, odată cu cel de-al șaptelea magazin propriu, la Constanța, și sistemul de franciză. 

Între 5.000 și 25.000 de euro este investiția într-o franciză Pegas, în funcție de dotările dorite în magazin, începând cu mobilierul standard și încheind cu partea de entertainment. Francizatul va avea posibilitatea să dezvolte business-ul și în afara serviciilor din magazin. În funcție de tipul de clienți cărora se adresează, poate apela la partea de gaming, evenimente Pegas, flote de biciclete pentru închiriat sau vânzări online.

”Pachetul de franciză cuprinde inclusiv manualul operațional, cu proceduri și reguli clare de organizare a afacerii”, explică Mircea Coman, consultant francize PROFIT system în România .

De asemenea, fiind vorba de o afacere care, de regulă, are un puternic accent sezonier, a fost  creat un model de business bazat pe module variate ce pot asigura surse constante de venit pe tot parcursul anului.

”Specificitatea magazinelor noastre este că ne concentrăm pe vânzările directe, față în față. Numai atunci clientul poate alege echipamentul perfect adaptat nevoilor sale. Cu toate acestea, vânzarea prin internet este o modalitate de a suplimenta veniturile, motiv pentru care punem și platforma online la dispoziția francizaților noștri.” – Andrei Botescu, fondator, Atelierele Pegas

”La toamnă punem bazele fabricii de biciclete, astfel încât întreaga producție să fie făcută exclusiv în România. În plus, am aplicat la un fond de 3 milioane de euro pentru dezvoltarea unui sistem de bike sharing cu biciclete electrice.” – Andrei Botescu, fondator Atelierele Pegas.

În acest moment, Pegas are șapte magazine proprii, în București, Timișoara, Râmnicu Vâlcea, Suceava și Constanța, dar vinde bicicletele în 300 de magazine partenere și pregătește deschiderea a câteva zeci de magazine în franciză numai anul acesta, atât în țară, cât și peste hotare. În plus, alte 4 magazine proprii vor fi deschise în curând, 2 în București, unul în Cluj Napoca și altul în Iași. La 6 ani distanță de la momentul în care a fost relansat brandul, producția a ajuns să depășească 25.000 de biciclete pe an și au fost create până acum 28 de modele. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PPC anunță EBITDA de 1,35 mld. euro în primele 9 luni din 2024

PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…

6 ore ago

Euforia Retreat & Spa, încasări de peste două milioane de lei în sezonul estival

Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…

8 ore ago

Se deschide Ecletico Villa, un nou boutique hotel. Investiție de 2,5 milioane de euro

După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…

10 ore ago

Edenred și HORA lansează “Țara lui Mai Bine”

Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…

12 ore ago

Mentori către fondatorii de startup-uri: ”Vindeți! Prioritizați veniturile!”

Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…

13 ore ago

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

14 ore ago