Creativitate Finanțe

Viorel Ruse, First Bank România, la Zilele Biz: Pe primul plan în strategia noastră de comunicare se află oamenii

9 nov. 2021 2 min

Viorel Ruse, First Bank România, la Zilele Biz: Pe primul plan în strategia noastră de comunicare se află oamenii

Reading Time: 2 minute

Relația unei bănci cu clienții, în condițiile actuale, de pandemie, dar mai ales în contextul digitalizării continue, a tuturor domeniilor, devine din ce în ce mai complexă. ”Adevărata provocare, în această perioadă, este de a păstra legătura umană, acel human touch, chiar în condiții de lucru digitale, online”, a explicat în cadrul zilei a doua, a Inovației, din seria Zilelor Biz 2021, ediția aniversară de 20 de ani, explică Viorel Ruse, Marketing & Communication Director, First Bank România.

Pentru ca o bancă ce oferă servicii și produse bancare clasice să se mențină în atenția consumatorilor, ar fi câteva elemente absolut obligatorii, în această perioadă, dar și pe viitor, adaugă directorul First Bank. În primul rând ar fi vorba despre a înțelege exact ce vor consumatorii acum, cum și dacă și-au schimbat comportamentul și percepția față de serviciile bancare. Cu alte cuvinte, vorbim despre un continuu schimb de informații cu aceștia, pe care, mai apoi, să le folosim în crearea produselor.

”Pe de altă parte, ar fi vorba despre creativitate și inovație, viziune și deschidere, în cadrul echipei noastre, mai ales a celei de marketing și comunicare”, adaugă Ruse. Growth mindset înseamnă să fii/să fim curioși, agili, să fim în stare să facem schimbarea înaintea altora. Astfel, ”încercăm să îmbunătățim mentalitatea consumatorilor, să le oferim toate căile prin care ai pot accesa serviciile noastre, pentru fiecare preferă altceva: unii vor să vină în sucursală, alții vor să stea acasă și să vorbească la telefon cu ofițerul de credit și tot așa”, spune Viorel Ruse. Totul e să acceptăm schimbarea, tehnologia și inovația.

De altfel, videobankingul s-a dezvoltat uluitor în pandemie, iar la acest fenomen a contribuit, în opinia directorului de marketing First Bank, și campaniile extrem de creative ale băncii din ultimii doi ani. Iar lecția pandemiei, spune el mai departe, a fost exact aceea că ”pentru a ajunge la client, trebuie să înțelegem clientul”, și First Bank România s-a conformat perfect, a concluzionat Viorel Ruse.

Partenerii Zilei de Inovație: First Bank, Enel, Philip Morris International, Samsung, Orange, Carrefour, Endava, Foodpanda, Schneider Electric, Siviero Maria și Nespresso.

Despre Zilele Biz

Zilele Biz prezintă într-un maraton LIVE de 5 zile, transmis pe pagina de Facebook și canalul de YouTube ale revistei Biz, schimbul de idei, analizele, soluțiile și previziunile care trasează tendințele din mediul de business românesc.

De 20 de ani, Zilele Biz este martorul tuturor transformărilor și evenimentelor economice și de business din România. Din 2002 și până azi, la Zilele Biz s-au format generații de profesioniști în antreprenoriat, management, comunicare și marketing.

De 20 de ani, Zilele Biz înseamnă networking profesionist pentru participanți și content de calitate pentru audiență.

Ediția 20 a festivalului Zilele Biz este și anul acesta LIVE, într-o transmisiune gratuită pe rețelele de socializare Biz.
Pentru Live Streaming pe facebook accesează linkul: https://www.facebook.com/events/600140481394891

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: