Marketing

Pavel Bartoș, personaj în noua campanie LaDoiPași

Reading Time: < 1 minut

Geometry semnează cele mai noi spoturi pentru rețeaua de magazine LaDoiPași, parte a unei campanii de imagine lansate recent. Campania cuprinde patru spoturi, fiecare cu câte o durată de 40 de secunde. Intitulate Colegul, Anunțul, Repetiția și Rețeta, spoturile îl introduc pe Pavel Bartoș în comunitate. Ipostaza în care Pavel este prezentat este aceea de un alt membru al comunității, de profesie actor. Ideea centrală a spoturilor are la bază comunitatea, aceasta fiind personajul principal colectiv.

Campania este comunicată pe TV și în online începând cu luna iunie, iar primele două spoturi lansate deja sunt: Colegul, unde Pavel Bartoș este prezent ca un alt client al magazinului, parte din comunitatea LaDoiPași și Anunțul, în care Pavel dă o mână de ajutor și face echipă cu vecinii săi. Celelalte două spoturi, Repetiția și Rețeta, urmează să fie lansate în iulie și august. Spoturile sunt regizate de Radu Muntean.

v=pdhWvKuzNVM v=KGUyxiZkJPQ

 

Echipa La Doi Pași: Irinel Popescu – Head of Retail & Trader Distribution – METRO Cash & Carry România; Geanina Ghiculescu – Head of Retail Marketing – METRO Cash & Carry România; Dana Banica – Retail Marketing Manager – METRO Cash & Carry România; Elena Boldor – Senior Marketing Specialist – METRO Cash & Carry România; Ancuța Radu – Digital Marketing Specialist – METRO Cash & Carry România

Echipa Geometry: Bogdan Teodorescu– Creative Director; Rareș Dumitrel – Group Creative Director; Dan Costea – Senior Art Director; Ioana Ichim – Senior Copywriter; Simona Costea – Client Service Director; Alexandra Ionescu – Account Director; Irina Matei – Account Manager; Simona Chiritoiu – Traffic Manager; Georgiana Nica – Junior Strategic Planner; Cosmin Bumbăcea – Senior Copywriter; Ioana Dobrinescu – Strategic Planner. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

3 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

4 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

4 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

4 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

4 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

4 ore ago