Pavel Bartoș, personaj în noua campanie LaDoiPași
Reading Time: < 1 minutGeometry semnează cele mai noi spoturi pentru rețeaua de magazine LaDoiPași, parte a unei campanii de imagine lansate recent. Campania cuprinde patru spoturi, fiecare cu câte o durată de 40 de secunde. Intitulate Colegul, Anunțul, Repetiția și Rețeta, spoturile îl introduc pe Pavel Bartoș în comunitate. Ipostaza în care Pavel este prezentat este aceea de un alt membru al comunității, de profesie actor. Ideea centrală a spoturilor are la bază comunitatea, aceasta fiind personajul principal colectiv.
Campania este comunicată pe TV și în online începând cu luna iunie, iar primele două spoturi lansate deja sunt: Colegul, unde Pavel Bartoș este prezent ca un alt client al magazinului, parte din comunitatea LaDoiPași și Anunțul, în care Pavel dă o mână de ajutor și face echipă cu vecinii săi. Celelalte două spoturi, Repetiția și Rețeta, urmează să fie lansate în iulie și august. Spoturile sunt regizate de Radu Muntean.
Echipa La Doi Pași: Irinel Popescu – Head of Retail & Trader Distribution – METRO Cash & Carry România; Geanina Ghiculescu – Head of Retail Marketing – METRO Cash & Carry România; Dana Banica – Retail Marketing Manager – METRO Cash & Carry România; Elena Boldor – Senior Marketing Specialist – METRO Cash & Carry România; Ancuța Radu – Digital Marketing Specialist – METRO Cash & Carry România
Echipa Geometry: Bogdan Teodorescu– Creative Director; Rareș Dumitrel – Group Creative Director; Dan Costea – Senior Art Director; Ioana Ichim – Senior Copywriter; Simona Costea – Client Service Director; Alexandra Ionescu – Account Director; Irina Matei – Account Manager; Simona Chiritoiu – Traffic Manager; Georgiana Nica – Junior Strategic Planner; Cosmin Bumbăcea – Senior Copywriter; Ioana Dobrinescu – Strategic Planner.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz