Aplicația MyAccount de la Telekom Mobile aniversează patru ani de la lansare și peste 1 milion de descărcări, ocazie cu care operatorul acordă utilizatorilor MyAccount reduceri la achiziția de vouchere de la diverși parteneri comerciali.
Orice utilizator MyAccount, persoană fizică, trebuie doar să se autentifice în aplicație și să-și genereze voucherul de reducere la partenerul dorit.
În plus, Telekom Mobile anunță reducerea prețurilor pentru toate abonamentele NELIMITAT nou achiziționate. Astfel, abonamentul NELIMITAT 5 este acum disponibil exclusiv online la prețul promoțional de 3 euro pe lună în primele 12 luni, la încheierea unui contract pentru 24 de luni. Ulterior, prețul abonamentului va fi de 5 euro pe lună, TVA inclus. Abonamentul include internet, minute și SMS-uri naționale nelimitate, 50 de minute internaționale în SEE și Zona 1 și 4,66 GB în roaming SEE.
Oferta promoțională este valabilă până pe 31 iulie 2023, atât la portarea din altă rețea, cât și la activarea unui nou abonament sau la migrarea de la cartelă la abonament.
”În cei patru ani de la lansarea MyAccount, am dezvoltat constant funcționalitățile aplicației, am urmărit și integrat feedback-ul utilizatorilor, astfel încât să le facilităm o experiență digitală cât mai bună. Ne bucurăm să oferim clienților vouchere aniversare și să îi asigurăm că vom continua să investim în soluțiile digitale. Pe lângă toate acestea, considerăm că vara este un bun prilej de a rămâne conectat cu prietenii și familia, pentru a împărtăși momentele frumoase din vacanță, fapt pentru care, cu prilejul aniversării, am introdus în oferta online un abonament la un super preț.”
Andreea Cramer, Chief Commercial Officer, Telekom Mobile
Ofertele aniversare disponibile exclusiv online includ reduceri de 50% pentru persoanele fizice în primele 6 luni de contract, la toate celelalte abonamente cu beneficii naționale nelimitate incluse (Nelimitat 8, Nelimitat 10, Nelimitat 15 si Nelimitat 19), la semnarea unui contract pentru 24 de luni, de către utilizatorii persoane fizice.
În ultimele luni, în aplicația MyAccount au fost integrate noi funcționalități, printre care două zone noi în secțiunea Asistență. Una dintre ele este reprezentată de TIM, asistentul virtual Telekom Mobile, disponibil 24/7 pentru a oferi informații și suport pentru diferite tipuri de solicitări. Pe lângă acesta, clienții au la dispoziție, direct în aplicație, tutoriale video care îi ajută să folosească cu mai multă usurință MyAccount.
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…
20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…
La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…
Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…
Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…