Patria Bank și Qualitance devin parteneri în dezvoltarea de produse digitale
Reading Time: 2 minuteQualitance, companie rde tehnologie și inteligență artificială, fondată în România, a realizat un parteneriat de inovație cu Patria Bank, în direcția dezvoltării experiențelor digitale ale clienților băncii.
Cele două echipe vor colabora într-un proiect de experience design, în care vor identifica nevoile clienților, folosindu-se de principii de design thinking. Această inițiativă vine pe fondul creșterii oportunităților de dezvoltare a serviciilor bancare digitale în zone importante precum procesul de înrolare a clienților, accesul la servicii cu valoare adăugată și asistență în timp real.
„După implementarea de anul trecut a fluxurilor de lucru online pentru serviciile de carduri și brokeri, în 2021, vom face face un pas important în Patria Bank, prin deschiderea colaborării cu clienții 100% în online și, concomitent, prin extinderea ofertei de produse digitale. Capacitatea noastră solidă de a dezvolta intern soluții IT are nevoie de un partener de încredere pentru a construi experiențe digitale valoroase. Ne bucurăm că am găsit un astfel de partener în QUALITANCE și suntem nerăbdători să lansăm primul produs al colaborării noastre”, spune Valentin Vancea, Director General Adjunct și Membru al Comitetului Directorilor Patria Bank.
Qualitance folosește experience design, rapid prototyping, psihologie comportamentală și tehnologii emergente precum AI și Machine Learning pentru a crea produse și servicii digitale și pentru a ajuta organizații mari să facă pasul către economia digitală hiper scalabilă a secolului XXI. Compania a fost înființată în 2007 și are peste 200 de angajați în birourile din București, San Francisco, New York și Sydney. Printre clienții QUALITANCE, se numără brand-uri precum Ford, Virgin, IKEA, Deutsche Telekom, Johnson & Johnson și News Corp.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz