Patria Bank relansează platforma de mobile banking
Reading Time: < 1 minutPatria Bank relansează platforma de internet și mobile banking. Noua platformă este aliniată la standardele europene în domeniul securității datelor personale și răspunde noii directive de plăți PSDII, anunță banca, într-un comunicat de presă.
“În Patria Bank vedem digitalizarea drept un instrument prin care putem oferi servicii mai bune clientului, pentru a-i salva timp: timp în accesarea de servicii și timp în tranzacționare. <Aici> şi <acum> au devenit tot mai importante pentru client. Nivelul de digitalizare va determina pe viitor gradul de competitivitate al băncilor, ceea ce este o provocare și o oportunitate în același timp. Facem continuu pași în direcția digitalizării și îmbunătățirii soluțiilor oferite clienților, concomitent cu automatizarea de procese interne”, spune Valentin Vancea, Director General Adjunct, Patria Bank.
Noua platformă este deja disponibilă, iar clienții Patria Bank au început înregistrarea și utilizarea acesteia; noua Patria Online Internet & Mobile Banking înlocuiește vechea platformă si oferă un nivel superior de experiență a clienților în interacțiunea cu banca prin funcționalități suplimentare și un grad sporit de mobilitate, arată reprezentanții băncii.
Pentru perioada următoare banca își mai propune digitalizarea anumitor fluxuri și operațiuni precum și dezvoltarea de noi produse și procese pentru diversificarea și simplificarea interacțiunii clienților cu banca.
Patria Bank a înregistrat în primul semestru un profit net de 2,8 milioane de lei și credite noi de aproximativ 342 mil lei. Dinamica pozitivă a veniturilor se datorează creșterii susținute a veniturilor din dobânzi si veniturilor din comisioane, care s-au și diversificat.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz