MarComm CSR Publicitate Stiri

pastel și Synevo transformă faptele bune în Remedii pentru Comunitate

31 oct. 2024 3 min

pastel și Synevo transformă faptele bune în Remedii pentru Comunitate

Reading Time: 3 minute

Trăim într-o societate plină de provocări, unde faptele bune sunt remediile necesare pentru a o vindeca. În cea de a treia ediție a proiectului „Soluții pentru Comunitate”, Synevo și Asociația Medicover își continuă misiunea de a investi în comunități prin intermediul ONG-urilor și instituțiilor de învățământ.   

Ca urmare a câștigării unui pitch, pastel a devenit agenția care gestionează strategia și implementarea campaniei de comunicare „Soluții pentru Comunitate”. Conceptul câștigător „Remedii pentru comunitate prin fapte bune” are ca obiectiv identificarea și promovarea acelor acțiuni care aduc soluții tangibile și beneficii durabile comunităților, faptele bune fiind remediile necesare de care au nevoie participanții pentru a transforma și aduce schimbări pozitive în societate.

Echipa pastel semnează conceptul şi identitatea vizuală a celei de-a treia ediții a campaniei. Conceptul „Remedii prin fapte bune” pune în evidență și mai mult ONG-urile și instituțiile care au puterea de a transforma și de a aduce schimbări pozitive în societate. Campania se adresează inițiativelor cu efect pe trei direcții strategice: Sănătate, Educație și Mediu.

Strategia de comunicare este amplă și cuprinde, pe lângă diseminarea informațiilor despre proiect prin intermediul acțiunilor de PR, susținerea ONG-urilor și instituțiilor de învățământ cu expertiză și know-how, pentru livrarea unor proiecte care să capitalizeze un impact mai mare în comunitate.

În acest sens, pastel și Synevo au dezvoltat un ghid de bune practici care cuprinde un set de direcții și informații cât mai structurate, pentru ca aplicanții să fie inspirați să aplice cu ideile lor.

De asemenea, tot cu scopul de a aduce un layer suplimentar de motivație, participanții au avut acces la un webinar moderat de echipa pastel, la care au fost paneliști un reprezentant al Asociației Medicover și Teodora Tompea, jurnalist DIGI24 și jurat al ediției din acest an. Mai multe detalii regăsiți aici: https://solutiipentrucomunitate.ro/

Am acceptat, cu bucurie, invitația de a participa în acest pitch, deoarece, încă de la citirea briefului, echipa a intrat intuitiv într-un proces de brainstorming ad-hoc, prin care a listat o serie de soluții pentru cerințele specificate. Pentru noi a fost o reconfirmare firească a faptului că există o afinitate complexă a agenției pastel pentru proiectele de CSR și suntem onorați că alături de Synevo și Asociația Medicover putem să identificăm și să promovăm ideile care au puterea de a transforma și de a aduce schimbări pozitive în jurul nostru”.spune Dana Nae Popa, owner&managing director pastel.

Dana Nae Popa, pastel

Conceptul „Remedii pentru comunitate prin fapte bune”, prezentat de pastel, precum și abordarea integrată a proiectului, au răspuns nevoilor noastre de comunicare. Ne bucurăm că am găsit această echipă dedicată alături de care să implementăm cea de a treia ediție a acetui proiect și, astfel, să ne consolidăm promisiunea de a interveni în societate prin inițiative cu impact tangibil.” – adaugă George Istrate, Director General Asociația Medicover & CSR Manager Synevo România.

ONG-urile și instituțiile de învățământ care îndeplinesc criterile de eligibilitate sunt încurajate să se înscrie pe platforma solutiipentrucomunitate.ro,  până pe 8 noiembrie 2024.

Proiectele înscrise în campanie vor fi evaluate de către organizatori în prima etapă de selecție, care vizează îndeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate din regulament. Proiectele astfel selectate și declarate finaliste vor fi ulterior jurizate. Din juriu fac parte: Laurențiu Luca – Director General Synevo România, Alexandra Moisescu – Corporate Communications Director Synevo România, George Istrate – Director General Asociația Medicover, Lăcrămioara Botezatu – CSRmedia.ro și Teodora Tompea – jurnalist DIGI24.

Array

Articole pe aceeași temă: