PR

pastel și Bookster, parteneriat de comunicare, pentru încurajarea lecturii în companii

Reading Time: 2 minute

Ca urmare a unui pitch organizat în luna iulie, agenția pastel a devenit partenerul de PR și Comunicare al Bookster, prima platformă modernă dedicată companiilor din România, prin care angajații pot împrumuta cărți, în baza unui abonament plătit de angajator.

Prin activitățile de PR, media relations și influencer marketing, pastel și Bookster urmăresc  să promoveze misiunea companiei – de a face din citit un obicei îndrăgit și creșterea gradului de engagement și utilizare a platformei. Abordarea strategică de comunicare și relații publice și proiectele speciale desfășurate împreună au scopul de a poziționa Bookster ca partener de dezvoltare personală și profesională în zonele de B2B și B2C și de a consolida  brandul de angajator al companiei.

„Citim cu Bookster din 2019. Este un serviciu și un brand extrem de îndrăgit în cadrul agenției noastre. De aceea, am acceptat cu entuziasm invitația la pitch și am considerat-o o ocazie excelentă, prin care să propunem strategii și idei creative și eficiente. Vedem foarte multe sinergii între Bookster și pastel, ceea ce setează o premisă foarte bună pentru crearea de campanii de succes, cu impact în business.”, declară Dana Nae Popa, owner și managing director pastel.

„Experiența Bookster îmbină accesul la cele mai faine cărți cu tehnologia (algoritmi de profilare, recomandări personalizate de lectură) și livrarea confortabilă la birou sau acasă, în toate orașele din România. Avem peste 100.000 cititori în comunitatea noastră și credința că pastel va sprijini în continuare misiunea noastră de a inspira cât mai mulți oameni să redescopere lumea infinită a cărților și valoarea pe care acestea o aduc în viața noastră.”adaugă Cătălina Carabaș, Head of Marketing.

Bookster este prima platformă care aduce cărțile mai aproape de oameni și îi inspiră să se dezvolte personal și profesional prin lectură. Bookster este în prezent în peste 1.200 de companii din România. Cu un scor de +95 puncte pentru indicatorul Net Promoter Score, care arată în ce măsură utilizatorii unui serviciu sunt și promotorii lui, cei peste 140.000 de abonați din comunitate au acces la cărți de top de la bibliotecile publice și private partenere Bookster și se bucură de recomandări personalizate, promptitudine și accesibilitate.

Echipa pastel pentru Bookster este formată din:

Dana Nae Popa – Owner&Managing Director

Laura Iane – Creative Director

Ana Doagă – Head of PR

Ioana Duca – PR&CSR Manager

Ioana Burțilă – PR& Social Media Specialist

Echipa Bookster este formată din:

Simona Drăgoi – B2B Marketing Manager

Cătălina Carabaș – Head of Marketing

Diana Vranău – User Experience Lead

Laura Popescu – HR Manager

Romanita Oprea

Recent Posts

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

37 de minute ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

46 de minute ago

20 de jurați vor decide care sunt cele mai inovatoare startup-uri de tehnologie la prima ediție a Romania Startup Awards

20 dintre cei mai cunoscuți investitori și experți în tehnologie & dezvoltare de business din România vor decide care sunt…

48 de minute ago

Efectul Black Friday: „Până la finalul zilei, epuizasem 10% din stocul pentru un an întreg”

La primul eMAG Black Friday la care au participat, în 2018, Daniel Blaga și echipa Zoopie credeau că sunt gata…

2 ore ago

Cel mai bun instrument pentru era AI: cum să vă alegeți laptopul potrivit

Anul acesta, accentul se pune tot mai mult pe valorificarea inteligenței artificiale (AI) pentru creșterea productivității, iar peisajul calculatoarelor personale…

3 ore ago

Silvia Ion, Horeca Insight: „Ne dorim să extindem expoziția cu o componentă internațională mai puternică”

Silvia Ion, Managing Partner, Horeca Insight și co-organizator Food Service & Hospitality Expo ne-a vorbit despre noutățile pe care le…

3 ore ago