MarComm

pastel își consolidează echipa de management și dezvoltă produse noi

Reading Time: 3 minute

pastel, agenție independentă de comunicare integrată, anunță o nouă structură de management și dezvoltarea de produse noi.

Consolidarea echipei de management vine ca o continuare naturală a procesului de maturizare a serviciilor de comunicare oferite de pastel, de la creație, strategie, evenimente, PR&CSR, Social Media, la Employer Branding.

Într-un context în care cerințele pieței MarComm devin din ce în ce mai sofisticate și pentru a le oferi clienților servicii de comunicare avangardistă, pastel livrează soluții creative elaborate și integrează Inteligența Artificială în procesele de lucru.

„Spiritul antreprenorial este în ADN-ul nostru, iar acesta se transpune într-o viziune care implică evoluție constantă. Ideile, strategiile creative, evenimentele care complimentează businessurile clienților, sunt realizate de o echipă cu experiențe complementare, portofolii premiate, dar cel mai important, antrenată pentru campanii cu sens, care au un impact pozitiv. Mă simt norocoasă și onorată să fac echipă cu colegii mei, specialiști ghidați de manageri vizionari care traduc, cu succes, stilul de leadership în mentorat.”

Dana Nae Popa, Owner & Managing Director pastel

Noua structură de management pastel

Laura Iane, Creativ Director la pastel de mai bine de șase ani, a devenit Executive Creative Director. Noua funcție reflectă mai bine implicarea Laurei în viziunea și strategiile de dezvoltare pe termen lung ale agenției, precum șiextinderea responsabilităților în afara departamentului de creație.

Andreea Niculcea este Chief Operating Officer, după 12 ani în care a ocupat postul de manager financiar în cadrul pastel. În această perioadă, Andreea și-a dezvoltat o viziune extinsă asupra tuturor proceselor operaționale ale agenției, de la business, la HR și a contribuit ca agenția să se dezvolte într-un cadru operațional solid.

„Cei 12 ani petrecuți la pastel m-au pregătit să înțeleg nevoile și cerințele pieței de comunicare, în continuă schimbare. Prin noua mea poziție de COO, îmi dedic toate resursele pentru a consolida poziția agenției în industrie. Pe plan intern, abordarea mea de leadership se susține pe colaborare și comunicare deschisă, astfel încât să putem crește profesional și personal, împreună. Echipa noastră este formată din oameni pasionați de industria comunicării care împărtășesc valorile noastre și alături de care modelăm comunicarea, în fiecare zi.”

Andreea Niculcea, COO pastel

Diana Gordon, devine Client Service Director, după 20 de ani experiență ca Account Manager și Audio Video Producer. Acest rol vine dintr-un demers proactiv al agenției, deoarece Diana și-a exprimat abilitățile de leader non-formal devenind un catalizator natural al echipei. Din poziția de CSD, Diana va integra și eficientiza procesele de lucru, astfel încât produsele pastel să rămână competitive.

„Cred că sunt o mamă-manager acasă și un manager-mamă la job, pentru că îmi place ca oamenii să se simtă în siguranță lângă mine, fie că vorbim despre colegi sau despre partenerii de business. Fac parte dintr-o echipă de oameni pasionați, responsabili și foarte conștienți de rolul lor în dezvoltarea celorlalți. Avem cu toții o implicare intrinsecă în abordarea comunicării din perspectiva binelui, care dincolo de orice obiectiv de comunicare, schimbă percepții și comportamente.”

Diana Gordon, Client Service Director pastel

Boardul de manageri este completat de Andreea Oprea, Directorul Executiv al Asociației pastel. ONG-ul înființat acum aproape 4 ani, își continuă misiunea „Nicio lună fără o faptă bună”, cu o echipă dedicată, cu un portofoliu de peste 35 de proiecte în domenii precum mediu, educație, incluziune, socială și cu aproape 120 de parteneri financiari și instituționali.

În ultimii doi ani, Asociația pastel, printr-o strategie eficientă de management și fundraising a crescut veniturile organizației de peste patru ori, ceea ce implică o dezvoltare sustenabilă și un impact din ce în ce mai ridicat în sectorul non-profit.

pastel este o agenție de comunicare românească cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piața din România, peste 7.000 de campanii și proiecte dezvoltate, și un portofoliu de clienți din arii diferite, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail etc. Cu o echipă formată din 40 de profesioniști, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru campanii ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional.

Team

Recent Posts

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

6 ore ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

10 ore ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

o zi ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

o zi ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

o zi ago

Black Friday la eMAG după trei ore. Cifra comenzilor a atins 524 milioane de lei

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…

o zi ago