Stiri

Retail Revolution. ”Parteneriatele au devenit foarte importante pentru dezvoltarea businessului nostru” – Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

Reading Time: 2 minuteParteneriatele pe care evoMAG le-a dezvoltat cu Glovo, Innoship, Sameday, dar și cele pe care le pregătește cu alte platforme, fac parte dintr-un plan ambițios de dezvoltare pe termen lung, a explicat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, retailer online cu peste peste 17 ani de prezență pe piața românească de ecommerce. Retailerul online evoMag a făcut pionierat în domeniul comerțului la distanță și a optat de la bun început pentru diversificarea portofoliului de produse dar și a canalelor alternative de vânzare și dezvoltare. ”Am fost printre primii retaileri din România care au folosit easyBox – care vor ajunge la peste 3.000 de locații în acest an”, spune Mihai Pătrașcu. Potrivit datelor companiei, aici ajung cam 25-30% din comenzile de pe evoMAG, pentru că oferă confort și rapiditate clienților. În această ordine de idei, evoMAG va continua și în acest an parteneriatele și, implicit, listarea în celelalte platforme de ecommerce ”Am fost printre primii care au intrat pe Bringo, avem o bună colaborare și deja au venit primele comenzi”, explică Mihai Pătrașcu. Urmează listarea pe Tazz și pe FanDelivery, pentru că ”obiectivul este să fim în toate platformele de quick delivery din România”. Cât privește planurile de viitor, CEO-ul evoMAG a amintit despre transformarea organizațională din ultimul an, menită să susțină obiectivele de extindere și dezvoltare ale companiei și din acest an, dar și pe termen mediu și lung. Avem în plan să dezvoltăm și businessul direct, nu doar prin platformele pe care am intrat, menționează acesta. Cât de importantă este diversificarea portofoliului de produse pentru evoMAG? ” În trimestrul unu din acest an vrem să listăm câteva zeci de mii de noi produse și apoi să dublăm numărul de produse până la finalul anului și vom avea câteva categorii noi – case și grădină, sport și fitness, plus o categorie vedetă – vehicule electrice”, a menționat Mihai Pătrașcu. Bugetul de investiții pe acest an este de 200.000 euro și va dezvolta câteva linii de business, dar și zona de organizare/logistică – eficientizare pentru a ajunge comenzile la clienți mai rapid. ”Ne vom mări echipa și vom fi peste 100 de colegi la final de an. Angajăm în departamentele de product management, marketing, showroom, pentru că vrem să atingem toate obiectivele pe care ni le-am propus”, a concluzionat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Mihaela Pântea

Jurnalist senior, cu peste 23 ani de experiență în media&publishing, cu burse de studii economice și jurnalism economic la Reuters/FT, Banca Mondială și Freedom House Foundation, absolventă de Finanțe – Bănci, ASE București, a creat și a coordonat proiecte editoriale de marcă – print, online și video - în presa high quality din România – la Forbes, Adevărul, Gândul.

Recent Posts

Grapefruit la 25 de ani: Proiecte naționale și internaționale în peste 9 țări și o aplicație care susține educația copiilor prin AI

Agenția de digital Grapefruit, pornită în Iași acum 25 de ani, a ajuns la sute de proiecte în numeroase țări,…

12 minute ago

UniCredit a finalizat achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni al Alpha Bank România

UniCredit S.p.A. (UniCredit) și Alpha Services and Holdings SA (Alpha) anunță că, după primirea aprobărilor necesare din partea tuturor autorităților…

18 minute ago

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Golin propune un nou concept pe piața locală și invită brandurile la Golin Private Fireside Chats: întâlniri personalizate, aplicate la…

51 de minute ago

eMAG estimează vânzări de 800 mil. lei de Black Friday

De Black Friday, care va avea loc la eMAG pe 8 noiembrie, compania estimează că va avea vânzări de 800…

3 ore ago

BCR este prima bancă din Europa care introduce Visa+, pentru transferuri de bani pe baza numărului de telefon

Banca Comercială Română (BCR) anunță lansarea în premieră europeană a funcționalității Visa+, care simplifică și accelerează transferurile de bani între…

3 ore ago

Aproape un milion de români au vizitat Turcia în 2024

În primele nouă luni ale anului 2024, mai bine de 975.000 de români au călătorit în Turcia, sectorul turistic din…

5 ore ago