Parteneriate solide pentru un business de top
Reading Time: 3 minuteAm discutat cu lideri de top din businessul românesc despre ce înseamnă pentru companii mari colaborarea cu Orange Business Services și cum soluțiile diviziei de business a Orange au susținut procesele lor de digitalizare.
Omer Tetik – CEO al Băncii Transilvania, și Pawel Musial – directorul general al Profi – detaliază modul în care Orange Business Services (OBS) oferă companiilor pe care le conduc soluții pentru a-și dezvolta serviciile proprii și procesle interne.
Pentru Banca Transilvania, parteneriatul tehnologic cu Orange Business Services este o poveste de încredere și succes, chiar de la începutul prezenței OBS în România. „Este un digital journey comun, de 20 de ani, în care la Banca Transilvania am beneficiat de experiență internațională”, mărturisește Omer Tetik, CEO al Băncii Transilvania.
BT folosește în prezent o gamă cuprinzătoare de servicii și produse oferite de OBS, precum soluții complexe de comunicații, administrarea echipamentelor specifice, protecția securizată a comunicațiilor etc. Dar, dincolo de servicii, colaborarea strânsă cu Orange Business Services a contribuit la transformarea relației pe care oamenii o au cu tehnologia, care a devenit un nou stil de viață și un nou mod de a face banking. „Dacă Orange a vorbit, de la început, cu încredere despre viitor, despre un viitor portocaliu, noi, la BT, am vorbit cu același curaj despre planuri pe care le putem susține„, spune Omer Tetik.
Omer Tetik menționează și faptul că, de-a lungul anilor, Banca Transilvania a avut ocazia de a fi unul dintre “early adopters” testând și folosind soluții inovatoare Orange Business Services chiar înainte de lansarea oficială pe piață. „Pentru că avem implementate la BT majoritatea soluțiilor cu care OBS este prezent pe piață, colaborarea ne-a ajutat foarte mult în ceea ce privește digitalizarea și transformarea băncii„, arată CEO-ul Băncii Transilvania.
În ceea ce privește viitorul colaborării, CEO-ul Băncii Transilvania arată că organizația pe care o conduce va analiza rapid soluțiile pe care Orange le va lansa pe piața globală, pentru a continua să fie agili și pentru a le aduce printre primii pe piața din România. „Prin tehnologie, vom schimba împreună viața clienților”, conchide Omer Tetik.
Când soluțiile tehnologice se fac Profi
Pentru lanțul de magazine Profi, colaborarea cu Orange Business Services a început în 2019 și a vizat optimizarea procesului de identificare și selecție a locațiilor viitoarelor magazine utilizând informații provenite de la serviciile lor de analiză și raportare a traficului. Pe de altă parte, colaborarea cu divizia de business a Orange a contribuit și la îmbunătățirea posturii de securitate, în cadrul retailerului, având în vedere serviciile sale de securitate cibernetică.
În ceea ce privește eficientizarea fluxurilor de lucru interne, „pentru deschiderile de magazine, am putut alege locațiile cu cel mai bun vad comercial bazându-ne pe date anonimizate, statistice furnizate de Orange Business Services cu privire la mobilitatea populației într-o arie de interes„, explică Pawel Musial, directorul general al PROFI. Iar aici vorbim despre date cum ar fi numărul celor care vizitează zona, de unde vin aceștia, cât de des vizitează zona și cât stau acolo.
Totodată, cele două organizații colaborează și pentru conectarea la internet si intranet a magazinelor, Orange Business Services fiind principalul furnizor de servicii de acces internet și VPN pentru PROFI. Un alt important proiect aflat în derulare este relocarea centrului de date PROFI în amplasamente ale Orange Business Services care pun la dispoziție, în condiții optime, toate cerințele necesare pentru găzduirea unei infrastructuri critice pentru retailer.
Pentru ca businessul PROFI să crească și mai mult cu ajutorul soluțiilor OBS, cele două companii analizează ce alte procese, în cadrul retailerului ar putea beneficia de soluții și tehnologii Orange și care ar fi pașii următori care pot fi implementați. „Analizăm împreună cu cei de la Orange Business Services soluții de Internet of Things și de videoanaliză bazată pe inteligență artificială, care să faciliteze optimizarea serviciilor pe care le furnizăm clienților noștri la nivel de magazine„, completează Pawel Musial, directorul general al PROFI.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz