Parteneriat Wizrom – Postis pentru integrarea ERP
Reading Time: 2 minuteWizrom Software a încheiat un parteneriat privind integrarea platformei digitale Postis în propriul sistem ERP, pentru a oferi clienților acces la un sistem complet de management și livrare a comenzilor online și al distribuției B2B.
Peste 4.000 de clienți
Funcționalitățile Postis sunt integrate în WizPro și, astfel, în funcție de nevoile lor, clienții pot beneficia de întregul set de servicii de integrare și diversificare a soluțiilor de transport și livrare, management, automatizare și optimizare a livrărilor.
Companiile de distribuție, retail sau e-commerce pot beneficia de o abordare one-stop-shop, cu includerea tuturor serviciilor de care au nevoie într-un singur contract, pe o singură factură.
În prezent, Wizrom numără peste 4.250 de clienți activi – atât organizații foarte mari, cât și
întreprinderi mici și mijlocii -, din aproape toate sectoarele de activitate.
„Una dintre cele mai vechi companii de soluții software din România își unește forțele cu unul
dintre cele mai inovatoare start-up-uri europene pentru a veni în sprijinul companiilor care
desfășoară activități de e-commerce și logistică. Sunt bucuros să dau această veste bună
clienților noștri, care pot beneficia de-acum încolo de o platformă unică de acces la o multitudine de servicii, prin intermediul căreia pot reduce considerabil timpul și costurile aferente livrărilor”, declară Adrian Bodomoiu, Director General în cadrul Wizrom Software.
Eficiență operațională
Prin utilizarea soluțiilor de optimizare a livrărilor ca parte a ecosistemului IT oferit de Wizrom,
companiile de distribuție, retail sau e-commerce beneficiază de toate avantajele oferite de
platforma Postis. Printre acestea se numără reducerea costurilor de transport cu până la 25%,
reducerea refuzurilor la livrare și a retururilor cu până la 20%, reducerea livrărilor în afara
timpului promis cu până la 25%, creșterea eficienței operaționale (depozitare, selecție,
ambalare, comenzi, livrare) cu până la 15%, reducerea sesizărilor din call center cu până la 25%,
creșterea satisfacției clienților cu până la 25%, reducerea ratei de abandon în shopping cart cu
până la 20%, reducerea timpului și a costurilor de dezvoltare IT pentru diversificarea opțiunilor
de livrare etc.
Machine Learning, AI
Wizrom își extinde astfel portofoliul de servicii oferite clienților săi, prin integrarea în ecosistemul său de aplicații de business a celor mai avansate tehnologii (machine learning, inteligență artificială, automatizarea proceselor) disponibile pe piață, pentru optimizarea
livrărilor.
Postis beneficiază, la rândul său, de experiența acumulată de Wizrom în cei peste 24 ani de
prezență pe piața de servicii B2B și facilitează accesul la serviciile sale companiilor de distribuție, retail și comerț online ce utilizează suita de soluții Wizrom.
„Ne bucură tare mult parteneriatul încheiat cu Wizrom pentru că ne ajută să facem încă un pas
în promisiunea noastră către piața de distribuție, retail și e-commerce din România, aceea de a
face posibilă și accesibilă eficiența operațională, atunci când vorbim de livrări, pentru cât mai
multe companii, mari sau mici deopotrivă. Am găsit în echipa Wizrom oameni vizionari și în
soluțiile Wizrom tehnologii avansate pentru managementul afacerilor, de aceea credem că
împreună, vom oferi clienților noștri comuni o infrastructură IT performantă, completă, la cheie,
gata integrată și testată, capabilă să le susțină adaptarea la contextul volatil de acum și
creșterea pe termen mediu și lung”, a declarat Valerica Motoc, Head of Business Development
Postis.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz