Companii

Parteneriat strategic între Banyan Tree și AccorHotels

Reading Time: < 1 minut

Banyan Tree Holdings și AccorHotels au încheiat un parteneriat pe termen lung pentru a dezvolta și a gestiona hotelurile sub brandul Banyan Tree din întreaga lume. Ca parte a acestui acord, Banyan Tree va avea acces la rețeaua de rezervări și vanzări la nivel mondial a grupului AccorHotels, precum și la programul de loialitate Le Club AccorHotels.

AccorHotels va realiza o investiție inițială de aproximativ 16 milioane de euro în compania din Singapore Banyan Tree și va obține un pachet de aproximativ 5% din acțiunile Banyan Tree, având de asemenea posibilitatea de a achiziționa un pachet adițional de aproximativ 5% din acțiuni.

AccorHotels deține peste 4.000 de hoteluri, stațiuni și reședințe, operaționale în  95 de țări. Portofoliul grupului cuprinde brandurile de lux Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman și Swissôtel; precum și cele mai populare branduri midscale și boutique Novotel, Mercure, Mama Shelter și Adagio; mărcile economice, inclusiv ibis, ibis Styles, ibis buget și mărcile regionale Grand Mercure, Sebel și hotelF1.

Banyan Tree Holdings Limited deține 43 hoteluri și stațiuni,  64 centre spa, 77 galerii de retail galleries și trei terenuri de golf în 28 de țări.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Neoversity, o nouă platformă educațională, caută să rezolve criza orientării în carieră a Gen Z

Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…

19 ore ago

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

2 zile ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 zile ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

3 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

3 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

3 zile ago