Stiri Tech

Parteneriat Sonos – FC Liverpool pentru noi experiențe audio

11 aug. 2021 2 min

Parteneriat Sonos – FC Liverpool pentru noi experiențe audio

Reading Time: 2 minute

Chiar înainte de începerea noului sezon, Sonos încheie un parteneriat cu FC Liverpool și își propune să îmbunătățească experiența de audiție pe stadionul Anfield, dar și pentru fanii din întreaga lume.

Compania va furniza produse și conținut audio care vor duce experiența jocului la nivel superior și vor face fanii să vibreze împreună, pe ritmurile sportului – și ale echipei – pe care le iubesc.

Premieră în lumea sportivă

Această inițiativă marchează primul parteneriat Sonos cu o echipă din lumea sportului, o companie care urmărește să ofere experiențe ce fac audiția mai simplă și mai plină de bucurie atât în interiorul locuinței, cât și în afara ei.

Sunetul a fost întotdeauna o parte esențială a sportului – aceasta conferă energie fiecărui joc, indiferent dacă este vorba despre muzica pe care jucătorii o ascultă atunci când intră în atmosfera de competiție, despre cântecele vibrante ale fanilor din tribune sau despre reconstruirea atmosferei de pe stadion chiar acasă”, a declarat Pete Pedersen, Marketing VP Sonos. „Am căutat o echipă – și un grup de fani – care să împărtășească pasiunea noastră pentru experiențele de audiție. Datorită atmosferei electrizante de la Anfield și a patrimoniului muzical cu tradiție al orașului, FC Liverpool a devenit partenerul perfect pentru noi.”

C107PDX 920PDX 033021 Sonos Evergreen 1 BeamGameDay Black PremierSound1 000902 v04 crop 1 HR

Pentru al 12-lea jucător

Ca parte a parteneriatului care se va desfășura pe parcursul mai multor ani, Sonos va crea experiențe sonore captivante în cadrul stadionului, concentrându-se pe saloanele interioare de relaxare și pe zonele dedicate jucătorilor, precum și pe centrul de antrenament AXA, baza de antrenament a clubului.

Există o armonie clară între LFC și Sonos, datorită pasiunii comune pentru coloana sonoră care însoțește experiențele noastre”, a transmis Matt Scammell, Commercial Director la Liverpool Football Club. „Sunetul este ceea ce face din Anfield un loc atât de special, iar atunci când suporterii noștri se implică pentru susținerea echipei, al 12-lea jucător creează o atmosferă sonoră care schimbă jocul, lucru pe care abia așteptăm să-l auzim din nou în acest sezon. Suntem nerăbdători să colaborăm cu Sonos pentru a-i conecta pe susținătorii din întreaga lume la sunetul de pe Anfield.”

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: